وساطت رامبد جوان و شهاب حسینی  برای بخشش قاتلان شهید عجمیان به کجا رسید؟ + عکس

شهاب حسینی و رامبد جوان، چهار ماه بعد از واقعه شهادت جانسوز روح‌الله عجمیان، تصمیم گرفتند برای بخشش قاتلان جانی و آدمکشان اغتشاشگر از خانواده او رضایت بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از دانشجو عکسی در فضای مجازی منتشر شد که شهاب حسینی و رامبد جوان در کنار برادر شهید روح الله عجمیان را نشان می‌داد. اما ماجرا چیست؟

وساطت رامبد جوان و شهاب حسینی  برای بخشش قاتلان شهید عجمیان به کجا رسید؟ + عکس

پدر شهید این‌طور روایت می‌کند: «وقتی این ۲بازیگر تصمیم گرفتند به خانه ما بیایند، من و مادر روح‌الله نبودیم. ۲برادر دیگر روح‌الله میزبان آن‌ها می‌شوند و تنها به احترام اینکه آن‌ها مهمان هستند، قبول می‌کنند صحبت‌هایشان را بشنوند.

گرچه آن‌ها را ندیدم، اما اعلام می‌کنم به هیچ عنوان حاضر به رضایت دادن نیستم؛ نه به‌خاطر مظلومیت پسرم که اگر تنها این موضوع بود شاید حاضر به مجازات کسی نبودم. آنچه این جماعت کردند براندازی نظام اسلامی و مبارزه با دین اسلام بود. آنها جامعه را به ناامنی کشیدند تا اسلام از بین برود و من ابداً تحمل این کار را ندارم و قطعا رضایت نخواهم داد».

خواهر شهید نیز می‌گوید: «امثال این دو سلبریتی در همه این مدت یا ساکت بودند یا حرفی در جهت آرام کردن فضا نزدند. حالا چه شده که یادشان افتاده بیایند منزل ما؟ آنها با چه رویی اصلا دست به چنین کاری زدند؛ در حالی که هیچ موضعی در خصوص شهادت مظلومانه برادرم که آنطور وحشتناک با او رفتار کردند، نگرفتند. اگر پست‌های جماعت سلبریتی نبود، شاید بسیاری از این وقایع رخ نمی‌داد»

بسیجی شهید سید روح الله عجمیان زاده ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ در کوهدشت استان لرستان از شهدای ناآرامی ها و اغشتاشات اخیر در خرمدشت کرج است که شامگاه (۱۲ آبان ۱۴۰۱) در در کرج به شهادت رسید. شهید عجمیان در تجمعات ۱۲ آبان در کرج بر اثر جراحت شدید ناشی از حمله وحشیانه اغتشاشگران بیا ضربات چاقو مجروح و سپس به شهادت رسید. مراسم تشییع پیکر مطهر روح‌الله عجمیان در زادگاهش برگزار گردید.

۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۳
کد خبر: 40133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      1 0
      احسنت پزشکه با ماهی 100 تومن درامد را حتما اعدام کنید
    • soha IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      2 0
      شما سلبریتیهای محترم که فکر میکنید خیلی انسان و... هستید هر وقت همین جنایتکارها بچه خودتون... خانواده خودتون رو تو روز روشن در ملا عام وحشیانه تکه پاره کردن... هم شما ببخشید قاتلین رو... هم ما واستون کف میزنیم... واسه مجازات جگر گوشه مردم، نظر ندین بعده این... چون صاحب نظر نیستید... مگه ادم با چند سال درس خوندن و مجریگری و ایفای نقش قاضی و وکیل مدافع میشه که سلبرینیها تو همه چی دخالت میکنن؟؟؟؟؟