ببینید: آهنگ «گنگستر آمل» باعث اخراج یک معلم بلاگر زن مازندرانی شد!

از روز گذشته تاکنون فیلمی از یک مدرسه غیرانتفاعی در شهرستان قائمشهر در فضای مجازی در حال انتشار و دست به دست شدن است که در آن هم‌خوانی آهنگ مبتذل تعدادی از دانش آموزان در این مدرسه را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مدیر کل آموزش و پرورش مازندران حسین کمالی در این باره گفت: این فیلم کوتاه روز چهارشنبه در فضای مجازی به سرعت منتشر شد و پس از آن اداره کل آموزش و پرورش مازندران پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد. پس از بررسی و راستی آزمایی وقوع این اقدام در مدرسه مورد نظر، اقدامات اداری لازم در این خصوص پیگیری شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه شورای نظارت، روند فعالیت حرفه ای مدارس غیرانتفاعی را بررسی می کند، گفت: رییس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر جلسه شورا را برگزار کرد و درخصوص موضوع اتفاق افتاده تصمیم گیری های اداری لازم اتخاذ شد. براساس تصمیم و رای این شورا، در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخوردهای اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت. همچنین این شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد. همچنین احتمالامجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود. این اقدام معلم مدرسه که به نظر می رسد بدنبال شاد کردن دانش آموزان بود از روی ناآگاهی انجام شد.

کمالی تاکید کرد: مدارس غیرانتفاعی که بخش بزرگی از فضا و فعالیت آموزشی مازندران بر دوش آنها قرار داد در انجام فعالیت های خود می بایست براساس سیاست های آموزش و پرورش عمل کنند.

مازندران ۷۲۰ مدرسه غیر انتفاعی دارد که حدود ۱۰۵ هزار دانش آموز در آن تحصیل می کنند که ۲۰ درصد جامعه دانش آموزی استان را شامل می شود.

دانلود آهنگ گنگستر شهر آمل بومه مجید احمدی

آهنگ گنگستر شهر آمل بومه مجید احمدی را که باعث اخراج معلم بلاگر قائمشهری شد بشنوید:

آذری جهرمی با ویدیوی خبرساز معلم قائمشهری از «گنگستر شهر آمل» فیلترینگ را به چالش کشید!

محمد جواد آذری جهرمی بار دیگر با به چالش کشیدن کمپین فیلترینگ حداکثری دولت ، در کانال شخصی خود نوشت:«یک سوال مهم حاشیه‌ای در قضیه قطعه موسیقی «گنگستر شهر آمل» این است که این موسیقی با توجه به اعمال محدودیتهای شدید و متعدد بر اینترنت، چگونه بین مردم فراگیر شده است؟ نقش شبکه‌های اجتماعی داخلی در فراگیری آن را چگونه ارزیابی می‌کنند؟»

۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
کد خبر: 39421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 9
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • آرمن IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      13 4
      جالب بود البته اینکه باید فرهنگ سازی بشه خوبه اما تو این دوران بد اقتصادی هر چیزی که شادی به چهره های بچه ها و مردم مملکتمون بیاره خوبه
    • مهدی قاسمی. IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      7 11
      صداوسیما بویژه صدادرروزچندین موردازاین ترانه هاپخش می کند.
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      12 5
      مرغ و گوشت کیلو چند؟
    • رضاییان IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      10 7
      درود بر آمل کهن و آملی های دلیر
    • Amin IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      7 13
      دوستی میگه مرغ و گوشت کیلو چند ؟ یا عزیز دیگه ای دیدگاه خوشحالی کردن و الزام به شاد بودن گفته سوالی که دارم اینه تحت هر شرایط اجتماعی باید بی خیال فضای اموزشی بشیم ؟ ما همه بچه بودیم و تو مدرسه در خوندیم کسی با شادی مخالف نیست اما اگه یه کاری و با فیلم گرفتن و انتشار تبدیل به امور جاری و فرهنگ کنیم اونوقته که صدای من پدر در میاد ... چون من بچمو برای فراگیری علم میفرستم مدرسه نه تاثیر فرهنگی معلم کلاسشون ... متاسفانه بعضی از معلم های عزیز با ارایه نظرات شخصی خودشون لطمات جبران ناپذیری و به خانواده ها و به تبع جامعه میزنند .
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      17 5
      حالایه تذکرمیدادن واجب بود اخراجش کنن. والا حال بچها اینقد خوبه ک ادم کیف میکنه
    • نصرتی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      5 11
      نمی دونم بعضی ها این ماجرا گرانی را به این هنجارشکنی فرهنگی ربط می دن معلم جامعه باید الگوی فرهنگ باشه نه هنجارشکن قیاس مع الفارق نکنید کارغلط علط را با هم مقایسه نکنید انگار بگی دزدی از خونه مردم را با اختلاص مقایسه کنید هر دوکار زشته وجرم محسوب میشه درمورد گرانی هم به نظر جفت اندازی بازرگان وابسته به غرب می خوان دلار گران کنن تا صادرات وواردات رو از چین به تاخییر بیندازند احساس میکنم اقتصاد ما داره بالاترین شیب کوه رو میره که زمان روحانی این کوه راخیلی مرتفع کرده بود وانشالله روز های اقتصادی خوبی خواهیم داشت خمیشه آرزتون سلامت وامنیت باشه
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      5 4
      چرا خواننده وترانه سرای شعر مبتذل وشیطانی را برای انتشار عرق سگئ خور را نمی گیرد گیر به یه خانم دادید
    • حسین قنبری IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      4 2
      واقعا کار درستی کرد ه‌‌ پس مدرسه های دیگه خوبه اینقدر خشک وبی روح که دانش آموز حرف بزنه اخراج رحمت خدا بر شماباد