«پیاز شیشه‌ای» سومین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس شد

«پیاز شیشه‌ای: معمای چاقوکشی» ظرف مدت ۱۰ روز به سومین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس تبدیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورایتی، «پیاز شیشه‌ای: معمای چاقوکشی» (Glass Onion: A Knives Out Mystery) رایان جانسون در اولین هفته اکران آنلاین از نظر ساعت‌هایی که در ۱۰ روز اول یک عنوان پس از عرضه به نمایش درآمد، به سومین فیلم پربیننده نتفلیکس تبدیل شد.

در طول روزهای ۲۶ دسامبر تا یکم ژانویه ، دنباله فیلم «چاقوکشی» که در ۲۳ دسامبر در نتفلیکس پخش شد، ۱۲۷ میلیون ساعت تماشا شده است. ترکیب این آمار با اولین نمایش کریسمس «پیاز شیشه‌ای» در این شبکه استریم که در ۸۲.۱ میلیون ساعت تماشا شد و فیلم اکنون به ۲۰۹.۴ میلیون ساعت رسیده است.

به گفته نتفلیکس، این رقم «پیاز شیشه‌ای» را پس از «اعلان قرمز» (Red Notice) و «به بالا نگاه نکن» (Don’t Look Up) از نظر میزان تماشا در ۱۰ روز نخست، در جایگاه سوم قرار می‌دهد.

«پیاز شیشه‌ای» برای دومین هفته متوالی در رتبه‌بندی ۱۰ فیلم برتر انگلیسی زبان باقی ماند و اکنون به رتبه ۱۰ در فهرست فیلم‌های محبوب نتفلیکس رسیده است که بر اساس ۲۸ روز اول پخش محاسبه شده است.

«پیاز شیشه‌ای» دنباله‌ای بر «چاقوکشی» محصول ۲۰۱۹ است و دنیل کریگ در آن بار دیگر نقش کارآگاه چیره‌دست، بنوا بلانک، را ایفا می‌کند که درگیر پرونده جدیدی شده است. ادوارد نورتون، ایتن هاوک، جنل مونی، کاترین هان، لسلی اودم جونیور، جسیکا هنویک، مدلین کلاین، کیت هادسن و دیو باتیستا دیگر بازیگران فیلم هستند.

«ماتیلدای موزیکال رولد دال» (Roald Dahl’s Matilda the Musical) پس از انتشار در ۲۵ دسامبر در نتفلیکس در رتبه دوم جدول قرار گرفت. این فیلم با بازی آلیشا ویر در اولین هفته پخش خود ۴۱ میلیون ساعت تماشا داشت. مانند نسخه اصلی ۱۹۹۶، بازسازی ۲۰۲۲ ماتیلدا، دختری خارق‌العاده را دنبال می‌کند که ذهن تیزبین و تخیل روشن، او را وادار می‌کند تا در برابر قلدرهای بالغ زندگی‌اش موضعی جسورانه اتخاذ کند. لاشانا لینچ و اما تامپسون نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

در بخش سریال‌های تلویزیونی نیز «ونزدی» (Wednesday) همچنان با ۱۰۳.۹۶ میلیون ساعت تماشا برای ششمین هفته متوالی در صدر رده بندی ۱۰ سریال برتر قرار دارد و رکورد دیگری را برای این سریال به رهبری جنا اورتگا شکسته است. «ونزدی» همچنین با ۳۴۱.۲ میلیون ساعت در زمان نمایش رکورد بیشترین تعداد ساعت تماشا در یک هفته را شکست، سپس این رکورد را با ۴۱۱.۳ میلیون ساعت در هفته بعد بازیابی کرد.

۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 37670
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha