اردوی حدادی در مشهد / پرتابگر کهنه کار دست بردار نیست

نایب قهرمان دوومیدانی المپیک لندن اردوی خود را در مشهد برپا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، احسان حدادی که هدفش را کسب مدال در بازی‌های آسیایی سال آینده در هانگژو عنوان کرده، اردوی آماده سازی خود را در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) آغاز کرده است.

این اردو یک ماهه و در و ورزشگاه امام رضا (ع) خواهد بود. حدادی امسال در مسابقات جهانی شرکت نکرد و در بازی‌های کشورهای اسلامی هم در رده چهارم ایستاد و به مدال نرسید.

پیش از این هاشم خزایی دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره شرایط آمادگی احسان حدادی گفت: حدادی ظرف روزهای آینده تمرینات خود را در شهر مشهد مقدس آغاز می‌کند و طبق شرایط یک اردوی بیست روزه در آنجا خواهد داشت. تمام برنامه‌های این قهرمان ارزنده ما بیشتر در داخل خود کشور است البته بعضی از مواقع در صورت نیاز برای حضوری با کیفیت در بازی‌های آسیایی نیاز است در یکسری مسابقات سطح بالای اروپایی حضور پیدا کند تا روند آماده‌سازی او به شکل بهتری دنبال شود. البته وظیفه داریم تا از این قهرمان نامی دو و میدانی بهترین حمایت را داشته باشیم تا در هانگژو بتواند بهترین عملکردش را داشته باشد و بار دیگر برای دو و میدانی افتخارآفرینی کند.

مربی آمریکایی حدادی مبالغ متفاوتی را درخواست کرده است

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه تکلیف مربی حدادی چه می‌شود، گفت: در حال حاضر چیزی مشخص نیست، زیرا مربی او مک ویلکینز چه برای حضور در ایران و چه ارائه خدمات غیر حضوری از جمله ارائه برنامه به حدادی مبالغ متفاوتی درخواست کرده و به همین دلیل هنوز هم به تفاهمنامه نهایی نرسیده‌ایم. البته باز همه چیز به نظر رئیس فدراسیون برمی‌گردد تا چه تصمیماتی را اتخاذ کند.

۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 34723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha