خانه‌های ویلایی مهرشهر کرج، ۸۵ میلیارد تومانِ ناقابل

خانه ویلایی با سن بنا بیش از ۳۰ سال در مهرشهر کرج متری ۱۷ میلیون آگهی شده است. همان حوالی مالک یک مورد نوساز با ۱۰ برابر این رقم دنبال مشتری می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، قیمت خانه ویلایی نوساز در مهرشهر کرج می‌تواند از ارزش مسکن در گران‌ترین نقطه تهران بیشتر باشد. یکی از خانه‌های ویلایی نوساز ۴۰۰ متری در مهرشهر کرج را با رقم ۶۹ میلیارد تومان آگهی کرده‌اند که ارزش هر متر آن را باید تقریبا ۱۷۲ میلیون تومان درنظر بگیریم درحالی که طبق آخرین آمارهای رسمی خرید آپارتمان در منطقه یک تهران به‌طور میانگین متری ۸۷ میلیون تومان تمام می‌شود.

از این دست آگهی‌ها در مهرشهر کرج زیاد است، اما وقتی به‌جای خانه‌های ویلایی نوساز سراغ گزینه‌های قدیمی‌ساز می‌رویم، اوضاع تا حدودی تفاوت دارد.

قیمت خانه‌ ویلایی قدیمی‌ساز در مهرشهر کرج

خانه ویلایی پنج هزار متری در مهرشهر کرج با قیمت ۸۵ میلیارد تومان آگهی شده است. قیمت خیره‌کننده این ملک مستقیما با متراژ بالای آن ارتباط دارد وگرنه ارزش هر متر آن تقریبا ۱۷ میلیون تومان است که این رقم از متوسط قیمت مسکن در ارزان‌ترین نقطه تهران – منطقه ۱۹- کمتر است. سن بنا این واحد بیشتر از ۳۰ سال اعلام شده و فروشنده تاریخ تنظیم سند آن را سال‌های قبل از انقلاب معرفی کرده است. در این ملک پنج هکتاری، ویلای سه طبقه با متراژ ۵۵۰ متر ساخته شده و مالک آن آماده تهاتر با آپارتمان‌های تهران یا کرج است.

خانه ویلایی قدیم‌ساز دیگری را در مهرشهر کرج با قیمت ۱۱.۷ میلیارد تومان می‌فروشند. متراژ این یکی ۵۰۰ متر اعلام شده و زمان ساخت آن به بیش از سه دهه قبل برمی‌گردد. ۲۰۰ متر از ۵۰۰ متر این ملک مربوط به متراژ خود واحد است که در آن پنج اتاق خواب ساخته شده است. مالک این ویلا برای جذب مشتری به درخت‌های میوه و داشتن فضای مخصوص برای پارکینگ اشاره کرده است.

در فاز دوم مهرشهر خانه ویلایی قدیمی‌ساز دیگری را که سال ساخت آن به ابتدای دهه ۸۰ برمی‌گردد، آگهی کرده‌اند. در این ویلای هزار متری، متراژ خود واحد ۴۰۰ متر است و در آن چهار اتاق خواب ساخته شده. فروشنده بابت فروش این ملک رقم ۳۷ میلیارد تومان را در نظر گرفته که می‌توانیم ارزش هر متر آن را ۳۷ میلیون تومان بدانیم که این رقم طبق آمارهای رسمی از متوسط قیمت مسکن در تهران، تقریبا متری پنج میلیون تومان کمتر است.

قیمت خانه ویلایی ۵۸۱ متری در بلوار ارم مهرشهر ۱۳.۵ میلیارد تومان اعلام شده است. این ویلا با عمر بنا ۲۵ سال جزو گزینه‌های قدیمی‌ساز در مهرشهر کرج است، متراژ واحد ۲۵۰ متر اعلام شده و در آن دو طبقه با سه اتاق خواب ساختند. طبق عکس‌های این آگهی، استخر روباز در فضای ویلا دیده می‌شود.

قیمت خانه‌ ویلایی نوساز در مهرشهر کرج

قیمت خانه ویلایی نوساز که متراژ آن به ۴۰۰ متر می‌رسد، در مهرشهر کرج ۷۵ میلیارد تومان ناقابل اعلام شده است. با یک ضرب و تقسیم ساده ارزش هر متر از این ویلا نزدیک ۱۷۲ میلیون تومان محاسبه می‌شود که این رقم از متوسط قیمت مسکن در گران‌ترین نقطه تهران – منطقه یک- متری ۸۵ میلیون تومان بیشتر است. در این ویلا دو طبقه، چهار اتاق خواب و استخر وجود دارد.

خانه ویلایی ۷۵۰ متری در فاز یک مهرشهر کرج با قیمت ۱۲ میلیارد تومان آگهی شده است. فروشنده ارزش هر متر از این ملک نوساز را تقریبا ۱۶ میلیون تومان درنظر گرفته و داشتن سه اتاق خواب در این ویلای دوبلکس، استخر و جکوزی را جزو امکانات آن معرفی کرده است.

فروشنده خانه ویلایی نوساز دیگری در مهرشهر کرج با متراژ هزار و ۳۴۵ متر، رقم ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را در کارد مربوط به قیمت در آگهی نوشته است. این رقم ارزش هر متر از این واحد را تقریبا هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نشان می‌دهد. طبق عکس‌هایی که در آگهی دیده می‌شود، این ویلا به یک اتاق خواب مستر و استخر مجهز شده است.

قیمت خانه ویلایی در مهرشهر کرج با متراژ هزار و ۱۲۰ متر در یک آگهی دیگر ۷۵ میلیارد تومان نوشته شده است؛ تقریبا متری ۶۷ میلیون تومان. در این ویلا چهار اتاق خواب وجود دارد که یکی از آن‌ها به شکل مستر ساخته شده و بالکن ۱۰ متری دارد. جکوزی هشت نفره و مبله بودن ویلا را هم می‌توانیم جزو امکانات این ملک تلقی کنیم.

مشخصات خانه‌های ویلایی در مهرشهر کرج

متراژ

عمر بنا

قیمت کل

قیمت هر متر

پنج هزار متر

بیش از ۳۰ سال

۸۵ میلیارد تومان آگهی

۱۷ میلیون تومان

۵۰۰ متر بیش از ۳۰ سال ۱۱.۷ میلیارد تومان ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان
۵۸۱ متر ۲۰ سال ۱۳.۵ میلیارد تومان ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
هزار و ۱۲۰ متر نوساز ۷۵ میلیارد تومان ۶۶ میلیون و
۹۰۰
۴۰۰ متر نوساز ۶۹ میلیارد تومان ۱۷۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان
۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 34540
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha