تساوی سرخابی‌ها برابر فولاد و سپاهان با چاشنی اعتراض به داوری!

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (جمعه) با برگزاری۶ بازی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۶ دیدار امروز (جمعه) در شهرهای تهران، انزلی، کرمان، رفسنجان، مسجدسلیمان و اصفهان پیگیری شد. روز گذشته دو دیدار از این هفته از رقابت‌ها برگزار شد که نساجی و ذوب‌آهن به تساوی بدون گل رسیدند و در دیگر دیدار تقابل پیکان و آلومینیوم با همین نتیجه تساوی به پایان رسید.

جزییات و نتایج دیدارهای امروز لیگ برتر را در ادامه می‌خوانید.

استقلال یک - فولاد یک؛ تقسیم امتیازها به نفع رقبا

مصاف استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
فیلم خلاصه بازی استقلال را اینجا ببینید:

گل‌: مجید علیاری در دقیقه ۱۶ برای فولاد و محمد محبی در دقیقه ۶۱ برای استقلال

امتیازها

استقلال: اول – ۱۵ امتیاز

فولاد: ششم – ۱۱ امتیاز (یک بازی کمتر)

کارت زرد: ساسان انصاری از فولاد و رضا میرزایی از استقلال

کارت قرمز: -

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی ۴۶)، روزبه چشمی (زبیر نیک نفس ۷۵)، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند (سعید مهری ۷۵)، محمد محبی، مهدی قایدی (رضا میرزایی ۷۵) و پیمان بابایی.

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت (شهاب گردان ۴۶)، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولی‌بالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، وریا غفوری (علیرضا کوشکی ۶۳)، ساسان انصاری، احسان پهلوان (علی قربانی ۶۳) و مجید علیاری.

موقعیت‌های خطرناک

در دقیقه ۱۵ سعید آقایی به سمت دروازه استقلال شوت زد که توپ در مسیر دروازه به دست مدافع استقلال برخورد کرد و دور شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

گل: در دقیقه ۱۶ مجید علیاری در میان مدافعان استقلال با ضربه سر دروازه سید حسین حسینی را باز کرد و فولاد را با یک گل پیش انداخت.

در دقیقه ۳۲ ضد حمله سریع آبی‌ها به سمت دروازه فولاد، با شوت محکم و زمینی پیمان بابایی همراه بود که کنت توپ را درازکش دفع کرد و در بازگشت، مدافعان فولاد مانع از شوتزنی مجدد محبی شدند.

در دقیقه ۳۴ ارسال توپ به روی دروازه فولاد تبدیل به موقعیت ایده‌آلی برای استقلال شد که مهاجم آبی‌ها قدر این فرصت را ندانست. چند ثانیه بعد مجددا پیمان بابایی با کنت تک به تک شد که باز هم این دروازه‌بان اتریشی جلوی شوت بابایی را گرفت.

در دقیقه ۳۷ پیمان بابایی پا به توپ وارد محوطه جریمه فولاد شد و این بار شوت او با عبور از کریستوفر کنت به دیرک دروازه خورد و به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۵ شوت مهدی قایدی به صورت ناقص توسط گردان دفع شد و شوت برگشتی از سوی بازیکنان استقلال باز هم به گردان برخورد کرد و در ادامه مدافعان فولاد توپ را دور کردند.

گل: ارسال کرنر در دقیقه ۶۱ به روی دروازه فولاد با خروج اشتباه شهاب گردان همراه بود و ضربه سر مرادمند مقابل دروازه به محبی رسید و او هم به راحتی دروازه شاگردان نکونام را باز کرد.

در دقیقه ۶۸ برخوردی بین پیمان بابایی و محمد آبشک به وجود آمد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه ۷۰ موقعیتی برای فولاد ایجاد شد که ضربه قیچی برگردان بازیکن این تیم به راحتی در آغوش حسینی قرار گرفت. در دقیقه ۷۲ ابوالفضل جلالی پا به توپ وارد محوطه جریمه فولاد شد و شوت او به تور کنار دروازه خورد.

در دقیقه ۷۶ رضا میرزایی با شهاب گردان تک به تک شد و قبل از شوت زدن زمین خورد اما داور این برخورد را تمارض بازیکن استقلال تشخیص داد. رضا میرزایی یک بار دیگر هم وارد محوطه جریمه فولاد شد و زمین خورد و اعتقاد به پنالتی داشت اما داور اعتقاد دیگری داشت.

در قیقه ۸۶ شوت کوین یامگا از مقابل محوطه جریمه از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

ملوان ۲ – صنعت نفت یک

مکان: ورزشگاه سیروس قایقران

نتیجه: در دقیقه ۳۰ سجاد بازگیر از روی نقطه پنالتی دروازه صنعت نفت را باز کرد. در دقیقه ۶۰ مهدی مومنی روی پاس مجید عیدی دومین گل تیمش را به ثمر رساند. طالب ریکانی در دقیقه ۷۸ یکی از گل‌های خورده را برای تیمش جبران کرد اما این کافی نبود و در نهایت ملوانی‌ها با پیروزی از زمین خارج شدند.

گل‌ها: سجاد بازگیر و مهدی مومنی برای ملوان - طالب ریکانی برای صنعت نفت

مس کرمان صفر - هوادار یک

مکان: ورزشگاه شهید باهنر

نتیجه: تک گل شاگردان الهامی در دقیقه ۸۰ توسط محمد میری به ثمر رسید. هوادار پس از چند هفته ناکامی توانست سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

گل‌ها: محمد میری

مس رفسنجان یک – تراکتور صفر

مکان: ورزشگاه ورزشگاه شهدای صنعت مس

نتیجه: در دقیقه ۱۴ شاهین توکلی تک گل شاگردان ربیعی را در این دیدار به ثمر رساند تا رفسنجانی‌ها در خانه تراکتور را شکست دهند.

گل: شاهین توکلی

نفت مسجدسلیمان صفر - گل‌گهر سیرجان ۵

مکان: ورزشگاه شهید بهنام محمدی

نتیجه: در دقیقه ۲۱ امیر شهیم روی پاس اریک بایناما دروازه نفتی‌ها را باز کرد. در دقیقه ۶۸ علی اصغر عاشوری روی پاس مرتضی تبریزی توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند. در ادامه حملات گل گهر ادامه پیدا کرد و محمد خدابنده‌لو در دقایق ۷۴ و ۷۷ دو گل دیگر وارد دروازه شاگردان مهاجری کرد اما این پایان کار نبود. کی‌روش استنلی در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده پنجمین گل تیمش را به ثمر رساند.

این دیدار در نهایت با پیروزی شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید تا پر گل ترین پیروزی لیگ بیست‌ودوم رقم بخورد.

گل‌ها: امیر شهیم و علی اصغر عاشوری

تساوی پرسپولیس و سپاهان در بازی کسل‌کننده

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فیلام خلاصه بازی را ببینید:

سپاهان صفر – پرسپولیس صفر

امتیازها:

پرسپولیس با ۱۵ امتیاز از ۸ بازی با تفاضل گل ۵ در جایگاه دوم جدول.

سپاهان با ۱۳ امتیاز از ۸ بازی و با تفاضل گل ۳ در جایگاه چهارم.

کارت زرد: محمد عمری از پرسپولیس

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (۴۶ سینا اسد بیگی)، مهدی ترابی (۷۸ سروش رفیعی)، سعید صادقی، محمد عمری (۸۵ سیامک نعمتی) و یورگن لوکادیا.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر (۶۲ جونیور)، امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی (۸۶ یاسین سلمانی)، محمد قربانی، محمد علی‌نژاد (۶۲ کامسوبا)، سید محمد حسینی و شهریار مغانلو (۸۶ عیسی مرادی).

موقعیت‌های خطرناک

دردقیقه ۹، روی یک ارسال بلند درون محوطه جریمه سپاهان توپ به لوکادیا رسید اما مهاجم پرسپولیس نتوانست بچرخد و توپ را به سمت دروازه شوت کند.

دقیقه ۴۰، روی اشتباه علی نعمتی توپ به حسینی بازیکن سپاهان رسید و این بازیکن توپ را از بالای سر بیرانوند به سمت دروازه زد اما پورعلی‌گنجی اجازه نداد توپ وارد دروزاه شود.

نیمه اول این دیدار در بیشتر دقایق در میانه میدان دنبال شد و به غیر از دو صحنه نصفه و نیمه عملا فرصت گلی روی دروازه‌ها خلق نشد و بیشتر بازی به برخوردهای میانه زمین اختصاص داشت.

در دقیقه ۵۳، روی پاس در عمق محمد کریمی، علی‌نژاد با بیرانوند تک به تک شد اما شوت این بازیکن را بیرانوند مهار کرد تا دروازه پرسپولیس باز نشود.

در دقیقه ۶۸، روی یک کرنر، سعید صادقی توپ را روی دروازه سپاهان ارسال کرد و مرتضی پورعلی‌گنجی هم با یک ضربه سر دروازه را هدف قرار داد اما با واکنش خوب پیام نیازمند این توپ به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ۷۰، رامین رضاییان با استفاده از یک ضربه ایستگاهی دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما شوت او را بیرانوند مهار کرد.

در دقیقه ۸۶، روی یک ضربه ایستگاهی رامین رضاییان توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که در ادامه داسیلویرا قصد داشت با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند که توپ او راهی اوت شد.

.

۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۱
کد خبر: 33812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha