استایل جالب خواننده زن مشهور ترکیه ای در تهران + تصاویر

عایشه گل بازیگر و خواننده ترک برای اکران پسر دلفینی به ایران آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فتوکده،عایشه گل جوشکن متولد ۱۷ ژوئن ۱۹۸۵ در ترکیه ، خواننده و بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیرت می باشد که فعالیت خود را با آواز و نوازندگی شروع کرد و اولین بار با یک فیلم ایرانی به عرصه بازیگری وارد شد.

عکس های عایشه گل جوشکن بازیگر فیلم مطرب در نقش نازان

خانواده

Ayşegül Coşkun روز ۲۷ خرداد ۱۳۶۴ در شهر استانبول به دنیا آمد ، پدرش روزنامه نگار و نوازنده سازهای بادی همچون نی و مادرش خانم سهیلا معلم نقاشی است.

استخدام در بانک

در مقطع دبیرستان به مدرسه بانکداری رفت و در دانشگاه رشته تجارت را خواند و بعد از فارغ التحصیل به مدت یکسال در بانک مشغول بکار شد اما خیلی زود فهمید علاقه ای به این کار ندارد و از آن استعفا تا سمت هنر برود.

عکس و بیوگرافی عایشه گل جوشکن بازیگر و خواننده Ayşegül Coşkun

او در سال ۲۰۱۴ وقتی ۲۹ ساله بود توانست اولین آلبوم خود بنام ‘حقیقت تو با من است’ را منتشر کند و تا سال ۲۰۱۹ توانست سه آلبوم دیگر تولید کند.

عکس های عایشه گل جوشکن و الناز شاکردوست در فیلم مطرب

عایشه گل جوشکن در سال ۲۰۱۹ (به تاریخ شمسی : ۱۳۹۷) اولین تجربه بازیگری خود را در یک فیلم ایرانی بنام مطرب تجربه کرد.او در این فیلم کنار بازیگرانی چون پرویز پرستویی و الناز شاکردوست در نقش نازان به شدت دیده شد و شهرت زیادی بدست آورد.این فیلم با فروش نزدیک به ۳۹ میلیارد تومان در گیشه به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تاکنون ، تبدیل شده است

عکس بارداری عایشه گل جوشکن

یکی از دلایل اصلی انتخاب او برای بازی در فیلم مطرب آشنایی اش با زبان فارسی بود که می گوید دو هفته قبل از بازی هم تمرینات زیادی انجام داد.می گوید در ترکیه دوستان زیادی دارد که فارسی زبان است به همین دلیل حالا به خوبی می تواند حرف بزند.

عکس عایشه گل جوشکن در فیلم مطرب

بیوگرافی Ayşegül Coşkun با عکس جدید در ایران

حالا این بازیگر و خواننده ترک بخاطر اکران پسر دلفینی به تهران سفر کرده است.

«پسر دلفینی» به نویسندگی و کارگردانی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمد امین همدانی یک فیلم انیمیشنی مستقل است که توسط استودیو اسکای فریم تولید شده است.

از صدا پیشه‌های آن می‌توان به ثریا قاسمی و نادر سلیمانی اشاره کرد.عایشه گل جوشن که دو قطعه اوریجینال نسخه ترکی این فیلم را اجرا کرده است در کنار نادر سلیمانی از صداپیشگان این انیمیشن در مراسم رونمایی حضور داشتند.این فیلم در اکران روسیه و آسیای میانه حدود دو میلیون دلار فروش گیشه داشته و از چهارشنبه این هفته در سینماهای ایران به روی پرده می‌رود.

 

تیپ خاص و دلبرانه عایشه گل در تهران

تیپ خاص و دلبرانه عایشه گل در تهران

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲
کد خبر: 32229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      0 0
      دوست دهرم عشقمی