واکنش ها به جشن جنجالی مختلط در دانشگاه کرمانشاه + فیلم

افراد حاضر در مراسم مسائل شرعی متناسب با شان یک دانشجو را رعایت نکرده اند و با بی حجابی به رقص مختلط کُردی پرداختند.دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به این جشن واکنش نشان داده و اعلام کرده است که این برنامه بدون مجوز و خارج از دانشگاه برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛این روزها فیلمی از جشن فارغ التحصیلی تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در فضای مجازی دست به دست می شود.

افراد حاضر در مراسم مسائل شرعی متناسب با شان یک دانشجو را رعایت نکرده اند و با بی حجابی به رقص مختلط کُردی پرداختند.این مساله واکنش های مختلفی را در پی داشت.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: بدون مجوز و خارج دانشگاه بود

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به این جشن واکنش نشان داده و اعلام کرده است که این برنامه بدون مجوز و خارج از دانشگاه برگزار شده است.

در بخشی از اعلامیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمده است: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ضمن محکوم نمودن این رویداد تلخ ،همه تدابیر لازم جهت جلوگیری از تکرار چنین حوادث ناخوشایندی را در دستور کار قرار داده است.

متن کامل این اعلامیه به شرح زیر می باشد:

بنابر تاکیدات امامین انقلاب و به حکم عقل و خرد، رسالت اصلی دانشگاه، بیش از آموزش ، تعالی، تربیت و پرورش انسان است. در راستای این مهم، تلاش همه ارکان دانشگاه این است که بستر تحقق این آرمان سترگ بیش از پیش فراهم گردد.

در ظل دولت مردمی آیت الله رئیسی و در دوره ای که سعی همه در ایران بالاخص در این استان شهیدپرور بر رعایت اصول و خطوط قرمزی است که سرخی آن مدیون خون شهیدان و خون دل دلسوزان انقلاب است ، متاسفانه برگزاری مراسم دانش آموختگی دانشکده داروسازی ( که در محیطی خارج از دانشگاه و بدون برنامه ریزی یا موافقت معاونت آموزشی) انجام پذیرفت با برخی حواشی غیرقابل قبول همراه بود.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ضمن محکوم نمودن این رویداد تلخ ،همه تدابیر لازم جهت جلوگیری از تکرار چنین حوادث ناخوشایندی را در دستور کار قرار داده است.

بی شک با توکل به خدا و تلاش مضاعف، شاهد رشد روزافزون دانشگاه و رضایت هرچه بیشتر همه دغدغه مندان خواهیم بود.

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
کد خبر: 30297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 10
    • نظرات در صف انتشار: 2
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      23 16
      من نمیدونم چرا هرجا مردم میخوان خوش باشن یه ایرادی میگیرن یه عده دانشجو که بعد چند سال درس و تلاش فارغ التحصیل شدن حالا موفقیتشونو جشن گرفتن اونم تو یه جایی جدا از دانشگاه ،مسئولین محترم فکر کنین این دوستان رفتن تو مراسم عروسی شرکت کردن مگه شادی تو کشور ما ممنوعه خود مسئولین جشن نمیرن ،حالا به جای جشن عروسی جشن فارغ التحصیلی برگزار شده حتما باید بشینیم هی عزاداری کنیم و بزنیم تو سر خودمون که کارمون نداشته باشین
    • سحر IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      12 12
      دمشون گرم،مگه چی کار کردن آدمای متحجر
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      10 8
      چه مراسم خوبی برگزار شده بسیار پرانرژی و شاد
    • علی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      7 19
      نه مسلمانید و نه دین و ایمان دارید و نه فعل حلال و حرام می‌فهمید . مثلهم کمثل الحمار یحمل اسفارا . علم دارید ولی عقل و شعور ندارید .
    • فرهاد IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      9 7
      وای بر شما که شادی را بر مردم حرام کردید رقص کوردی زیباترین و پر مفهوم ترین رقثص دنیاست زنده باد شادی
    • رئوف IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      9 8
      این مجالس درشان دکترای مملکت نبود واقعا
    • طلیعه IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      6 4
      برنامه های هر جشن و مراسمی متناسب با مناسبت اون جشن تنظیم میشه. واقعا کسر شان برای یه مراسم پایان تحصیلات و کسب علم ودانشه و جای تعجبه از دانشجویان که باید اهل فکر و فرهنگ و اخلاق باشن جشن فارغ التحصیلی رو با عروسی محلی اشتباه گرفتن. اینا قراره مرهم درد و زخم بیماران باشن؟ هنوز جایگاه و شخصیت و مقام شامخ علم و دانش رو نمیشناسن. دکتر قریب ها و پزشکان و دانشندان ما اهل رقص و پایکوبی در مناسبات و محافل و اجتماعات علمی و شغلی بودند؟.
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      8 2
      مگه شادی کردن جرمه واقعا متاسفم برای....
    • محمدباباپور DE ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      4 1
      اینا فقط کارشون اینه به مردم گیر بدن و فقط بگن عزاداری کن بزن تو سرت خودت حرفم نزن اگه سلام فرمانده میزاشتن به جای اهنگ محلی ایجور نبود الان تقدیر تشکر میکردن ببا مردم چکار داریدیارو پدرش اونجاس بردارش مادرش شما چکاره اید این وسط
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      3 3
      سلام وای به حال مریضی که بخاد داروی این دارو سازا را بخوره شادی یا هرزگی یه عده که عقده رقص دارند وهیچی از انضباط اجتماعی نفهمیدن و...نه از آرامش درونی انسان از نگاه این ادمها چه تعریفی داره خواننده یهودی به خاطر اعتقادش به رییس جمهور امریکا دست نمیدهد اونوقت جوان پوچ ما اینطور دین که هیچی ،هنجار اجتماعی رو زیر پا میذاره خدا به داد بچه های این نسل برسه!!!