کلید اولیه آزمون دکتری پزشکی ۱۴۰۱ منتشر شد + لینک

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی امروز ۵ تیر منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محمدمهدی نوروز شمسی گفت: ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی بهمن ماه سال ۱۴۰۰ انجام و پس از آن آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

وی گفت: ۱۴ هزار و ۱۴۹ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که ۶۴ درصد شرکت کنندگان را زنان و ۳۶ درصد را مردان تشکیل داده بودند.

شمسی گفت: آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در ۳۳ حوزه در کل کشور (۳۱ حوزه در شهرستان‌ها و ۲ حوزه در تهران) با حضور ۷۳ درصد از شرکت کنندگان در قالب ۷۲ رشته از رشته‌های علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی برگزار شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی ۵ تیرماه ۱۴۰۱ روی سایت سنجش آموزش پزشکی به آدرس http://sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.

 شمسی گفت: مهلت ارسال اعتراضات از ۷ تا ۱۱ تیر ۱۴۰۱ از طریق سامانه سنجش آموزش پزشکی و در قالب فرمت اعلام شده روی سایت امکان‌پذیر است و پس از رسیدگی به اعتراضات، نتایج اولیه آزمون در هفته اول مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد و پس از آن مصاحبه انجام و نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد.

۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 29801
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha