امبر هرد راهی زندان می‌شود؟

وکیل سرشناس به نام آرون مینک که در حیطه ی هتک حیثیت فعالیت دارد، ادعا کرد در صورتی که تحقیقات پلیس نشان دهد امبر هرد سند سازی کرده است، این بازیگر مشهور با مجازات حبس رو به رو خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛هفته گذشته آخرین جلسه دادگاه پر سر و صدای شکایت جانی دپ از همسر سابقش امبر هرد به دلیل اتهام زنی به وی بود که پس از ۶ هفته در ویرجینیا به پایان رسید. در این جلسه آخرین اظهارات طرفین شنیده شد.

تیم حقوقی جانی دپ مدعی شدند اتهامات مطرح شده از سوی امبر هرد درباره ی آزار و اذیت وی توسط دپ دروغ و سوء استفاده از جنبش «می تو» (MeToo) بوده و وکلای امبر هرد هم عیب جویی ها از شواهد و مدارک ارائه شده از سوی امبر هرد را رد مدارک فراوان و قوی ای دانستند که او برای ادعای خود مطرح کرده است.همچنین یکی از وکلای امبر هرد، بنجامین راتنبورن به هیئت منصفه یادآور شد که جانی دپ خود اذعان کرد در پیام هایی به هرد او را یک «فاحشه کثافت» خطاب کرده و گفته بود «به جسد سوخته اش تجاوز خواهد کرد».هیئت منصفه ی دادگاه مشورت درباره ی نتیجه ی نهایی را آغاز کرده اند و سرنوشت این شکایت چند ده میلیون دلاری هفته ی آینده مشخص خواهد شد.

اما ماجرا لزوماً با اعلام رأی دادگاه به پایان نخواهد رسید.پس از جلسات هفته ی گذشته ی این دادگاه، یک وکیل سرشناس به نام آرون مینک که در حیطه ی  هتک حیثیت فعالیت دارد، ادعا کرد در صورتی که تحقیقات پلیس نشان دهد امبر هرد سند سازی کرده است، این بازیگر مشهور با مجازات حبس رو به رو خواهد شد.هرد از ابتدا ادعا کرده هرگز دست به سندسازی یا دستکاری تصاویری که آن ها را به عنوان سند ادعای آزار و اذیت های جانی دپ ارائه کرده، نزده است.اما تیم حقوقی جانی دپ در دادگاه امبر هرد را به ارائه ی تصاویر دستکاری شده متهم کرده اند.

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 28789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha