ببینید:مصاحبه جنجالی آرش فرزین علیه علی پروین/ گل به خودی رهبری فرد مشکوک بود!

آرش فرزین، فرزند مرحوم فرزین خواننده پرسپولیسی که ترانه‌ای هم برای پرسپولیس دارد، خاطره خواستگاری‌اش از دختر علی پروین را تعریف کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛  آرش فرزین در فوتبال ایران اسمی آشناست. مترجم راینر زوبل آلمانی که هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و ترجمه‌های اشتباه او حسابی جنجال‌ساز شد. حالا او در مصاحبه‌ای از علی پروین و ازدواج با دختر اسطوره باشگاه پرسپولیس گفته است که در ادامه می‌خوانید:

- سال ۷۰ و قبل از مرگ پدرم به خواستگاری دختر آقای پروین رفتم و پروین به من گفت دخترم را به بچه آدم مطرب نمی‌دهم. این حرف برای پدرم خیلی سنگین بود. 

- پدرم از حرف پروین بسیار ناراحت شد و گفت من تمام وقتم را زمانی که در ایران بودم برای ایشان و پرسپولیس گداشتم و ۷۵۰ هزار تومان در آن سال خرج کردم و آهنگی برای پرسپولیس خواندم و همه پولی که از فروش کاست‌ها جمع‌آوری شد را به علی پروین دادیم تا خرج باشگاه کند. حالا شدم مطرب؟ 

- پدرم در رستوران به پیشم آمد و گفت: اگر روزی من مرُدم و تو با دختر این آدم ازدواج کردی، من از تو نمیگذرم. وآن اتفاق افتاد. فرزین مُرد. من با ایشان ازدواج کردم و آهِش من را گرفت.

این گفتگو را ببینید: 
 

۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
کد خبر: 25238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha