سایت مسابقات مینی فوتبال روستائیان و عشایر رونمایی شد

سایت مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، طی جلسه ای با حضور دکتر سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از سایت مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری رونمایی شد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش درباره این مراسم گفت: یکی از حوزه‌هایی که روستاییان به صورت راحت تر نسبت به حوزه‌های دیگر می‌توانند سریعتر پیشرفت کنند ورزش است.

وی افزود: ورزش یکی از راحت‌ترین ابزاری است که امکان ترقی بچه‌های روستا را فراهم می‌کند. مسیر دیگر آموزش و پرورش است که به دلیل ضعف امکانات آموزشی پیشرفت در این حوزه سخت است. یک مسیر دیگر هنر است که بازهم دراین خصوص روستاییان با مشکل مواجه می‌شوند. در بخش نظامی بچه‌های روستایی به خاطر روحیه‌ای که دارند می توانند پیشرفت کنند.بسیاری از قهرمانان ما پیشینه روستایی دارند. هرچه قدر بتوانیم دامنه ورزش را در روستاها گسترش دهیم به عدالت اجتماعی کشور کمک می‌کنیم.

وی گفت: هر حرکتی که در حوزه ورزش روستا اتفاق بیفتد و به تحرک اجتماعی منجر شود ما آن را مصداق عدالت اجتماعی می‌دانیم. شاید خیلی از کارهایی که در حوزه گسترش روستاها انجام می شود دیده نشود ولی درنهایت تاثیر خود را خواهد داشت. باید سعی کنیم اقداماتی که در این حوزه انجام می‌شود رسانه‌ای شود تا جوانان روستایی که به ورزش مشغول هستند انگیزه بیشتری پیدا کنند.

دکتر کلهر اظهار داشت: یک عنصر افتخار باید برای روستاییان ایجاد شود که موجب ترغیب برای ماندن آنها در فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی شود.

وی افزود: تداوم مسابقات روستایی مورد تاکید ما است که با این تداوم تیم‌ها شکل بگیرد و بتوانند با دیگر روستاها رقابت کنند. قدم به قدم برای توسعه ورزش روستا جلو خواهیم رفت و انتظار نخواهیم داشت که به یکباره توسعه ایجاد شود.

در این جلسه امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی و علیرضا پسندیده سرپرست دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری نیز حضور داشتند

۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 24867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha