اسرائیل: به دنبال تشدید تنش با ایران نیستیم

یک مقام دولت آمریکا یکشنبه شب گفت، اسرائیل به اطلاع واشنگتن رسانده که به دنبال تشدید تنش با ایران نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، یک مقام دولت آمریکا یکشنبه شب به وقت تهران با بیان این موضوع گفت: «جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به وضوح به نخست وزیر اسرائیل گفته است که باید به دقت در مورد خطرات تشدید تنش تفکر شود.»

در تحولی دیگر، به دنبال پاسخ اخیر ایران به حمله تروریستی رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی در دمشق، سران گروه «جی-۷» یکشنبه شب بیانیه ضد ایرانی صادر کردند.

سران گروه هفت پس از یک تماس ویدیویی اعلام کردند: «ما حمله مستقیم و بی‌سابقه ایران به اسرائیل را به صراحت محکوم می‌کنیم. ایران صدها پهپاد و موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد.»

در همین راستا سی ان ان به نقل از مقامات اسرائیلی گفت: جلسه کابینه جنگ اسرائیل بدون تصمیم گیری در مورد نحوه واکنش به حمله ایران پایان یافت.

به دنبال حمله تروریستی اخیر اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت چند تن از شهروندان ایرانی، ایران اعلام کرده بود که به این اقدام تل آویو پاسخ خواهد داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) اعلام کرد که دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
کد خبر: 54382
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha