شبکه ملی بهره‌وری پایان مهرماه رونمایی می‌شود

رییس سازمان ملی بهره‌وری از رونمایی شبکه ملی بهره‌وری تا پایان مهرماه خبرداد و گفت: با افتتاح این شبکه تمام دستگاه‌های اجرایی موظفند وضعیت بهره‌وری دستگاه مربوطه خود را گزارش دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فاطمه پهلوانی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: شبکه ملی بهره‌وری، خروجی‌ سیاست شبکه‌سازی و فرهنگ‌سازی موضوع بهره‌وری و وظیفه سازمان ملی بهره‌وری است.

وی افزود: سازمان ملی بهره‌وری به تنهایی به عنوان سازمان حاکمیتی نمی‌تواند اهداف ملی بهره‌وری را محقق کند بنابراین تمام ذینفعان بهره‌وری در دولت، بخش خصوصی و حتی بخش عمومی باید همکاری کنند تا این بهره‌وری محقق شود.

رییس سازمان ملی بهره‌وری با اشاره به اینکه شبکه ملی بهره‌وری برای حضور تمام ذینفعان با محوریت سازمان بهره‌وری در یک پرتال کنار یکدیگر ایجاد شده است، افزود: البته شبکه پشتوانه فعالیتی و عملیاتی زیادی دارد و خروجی آن به صورت یک پرتال شبکه در بستر وب اجرا می‌شود.

وی ادامه داد:  تبادل اطلاعات در این شبکه انجام می‌شود و تمام دستگاه‌های اجرایی موظفند در پرتال شبکه وضعیت بهره‌وری خود را گزارش کنند و افراد می‌توانند با مراجعه به این شبکه به سیستم مدیریت بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی متصل شوند و به آخرین وضعیت بهره‌وری دستگاه‌ها دسترسی داشته باشند.

پهلوانی گفت: در بعد ارتباطی با ذینفعان خصوصی نیز مشاورین، مروجین، اساتید دانشگاه نیز گزارش‌هایی خود را ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: شبکه ملی بهره‌وری قول و وعده‌ای است که تا زمانی که مدیریت سازمان را برعهده دارم انجام می‌دهم.

رییس سازمان ملی بهره‌وری دلیل تاخیر در این رونمایی که قرار بود در خردادماه انجام شود و بعد هم به هفته دولت موکول شد را تاخیر در محاسبات برای شکل‌گیری پروفایل‌های بیان کرد و تاکید کرد که رونمایی شبکه به شکل سمبلیک نخواهد بود تا همزمان با رونمایی تمام کارکردها فعال باشد.

به گزارش ایرنا، شبکه ملی بهره‌وری شبکه‌ای است که همه دستگاه‌ها در آن عضویت دارند تا برنامه ارتقا بهره‌وری را از این طریق پیگیری کنند.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha