روحانی: اگر واکسن مطمئن کرونا هم آمد باید مراعات‌ها ادامه پیدا کند

رئیس جمهور گفت: اقداماتی که از اوایل آبان ماه صورت گرفت و تاکنون ادامه داشته است کار بسیار خوبی انجام گرفته و آثار آن را وزرات بهداشت به ما اعلام کرده که مثبت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: الحمدالله در سایه این جلسات و مصوبات و جلسات کمیته‌ها، ۴۲۰ مصوبه در این مدت داشته‌ایم و به ۳۵ دستگاه ابلاغیه صورت گرفته و ۸۵ درصد این مصوبات عملیاتی و اجرایی شده است.

وی افزود:  اقداماتی که از اوایل آبان ماه صورت گرفت و تاکنون ادامه داشته کار بسیار خوبی بوده و آثار آن را وزرات بهداشت به ما اعلام کرده که مثبت بوده است. از کانال۴۰۰ فوتی به کانال ۲۰۰ آمده‌ایم و امیدواریم به مرور وضعیت بهتری داشته باشیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در اروپا  با گشایش‌هایی که صورت گرفت دیدی چه وضعی پیدا کردند، اظهار داشت:  اگر در جامعه ما مراعات مورد توجه قرار نگیرد و مردم احساس کنند شرایط عادی شده یک ماه دیگر به شرایط سخت و بد برمی‌گردیم. حتی اگر واکسن مطمئن در اختیار ما با دُز مناسب قرار گرفت بازهم باید مراعات رعایت شود.

۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 9890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha