موتورولا قصد استفاده از پردازنده بالا رده در گوشی اقتصادی خود را دارد

شرکت موتورولا به تازگی اعلام کرد که قصد دارد از پردازنده Snapdragon 865 در گوشی Motorola Nio استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت موتورولا مدتی است که به بازار گوشی‌های هوشمند بازگشته و با استفاده از خلاقیت خود در ساخت گوشی‌های متنوع توانسته است سهم خوبی از بازار گوشی‌ها از آن خود کند. یکی از خانواده‌های پرطرفدار شرکت موتورولا مجموعه Moto G است که همواره از قیمت بسیار خوبی برخوردار بوده و اعضای این خانواده جزو گوشی‌های میان رده شرکت موتورولا هستند. به تازگی نیز این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد در گوشی جدید خانواده Moto G که در سال آینده وارد بازار خواهد شد از پردازنده گوشی‌های پرچمدار خود استفاده کند.

آخرین پردازنده معرفی شده از سوی شرکت کوالکام، پردازنده Snapdragon 888 است و شرکت موتورولا قصد دارد از یک مدل پایین‌تر این پردازنده یعنی Snapdragon 865 در میان رده ۲۰۲۱ خود استفاده کند. در حال حاضر اطلاعات نسبتا کاملی از این گوشی منتشر شده است و بر اساس این اطلاعات نام گوشی مذکور قرار است Nio باشد.

در گوشی اقتصادی موتورولا

بخش از مشخصات گوشی Motorola Nio

تصویر منتشر شده از بخش جلویی این گوشی نیز نشان می‌دهد شرکت موتورولا در این گوشی از دوربین سلفی دوگانه استفاده کرده است، اما نمایشگر این گوشی خبر از وجود حاشیه‌های نسبتا زیاد در آن می‌دهد. از دیگر مشخصات این گوشی باید به حافظه ۸ گیگابایتی رم، حداکثر حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و وجود یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

این گوشی از یک پنل ۶.۷ اینچی با کیفیت FHD+ و با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. دوربین استفاده شده در این گوشی نیز به صورت سه گانه خواهد بود و از لنزهای ۶۴ مگاپیکسلی، ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. گفتنی است دوربین دو گانه جلو که به صورت پانچ در نمایشگر قرار گرفته است نیز از دو لنز ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی که لنزهای عریض و فوق عریض هستند. در حال حاضر تاریخ معرفی این گوشی اعلام نشده است و باید منتظر اعلام رسمی شرکت موتورولا بود.

۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۸
کد خبر: 9846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha