درآمدزایی باشگاه آرژانتینی از حرکت لیونل مسی 

باشگاه نیوولز اولدبویز از حرکت لیونل مسی کاپیتان بارسلونا استفاده می‌کند و پیراهن دیگو مارادونا در سال ۱۹۹۳ را به فروش می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از مشرق، نشریه «اسپورت» خبر داد، باشگاه نیوولز اولدبویز باشگاه سابق لیونل مسی و دیگو مارادونا قصد دارد از حرکت اخیر کاپیتان بارسلونا برای ادای احترام به مارادونا به عنوان یک منبع درآمد جدید برای خود استفاده کند.

شیوه ادای احترام مسی به هموطن فقید خود مارادونا در جریان پیروزی این هفته تیم بارسلونا مقابل اوساسونا توجه خیلی‌ها را جلب کرد. مسی با زدن گل چهارم تیمش، پیراهنش را درآورد تا پیراهنی که زیر آن پوشیده بود را نشان دهد، پیراهن شماره ۱۰ تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین در سال ۱۹۹۳ که بر تن دیگو مارادونا بود. باشگاه قصد دارد نسخه‌های کپی پیراهن شماره ۱۰ این تیم در سال ۱۹۹۳ که به مارادونا تعلق داشت را در قالب بسته‌هایی به عنوان یادبود مارادونا در داخل و خارج آرژانتین به فروش برساند.

هزینه این بسته که شامل یک پیراهن، یک گواهی اصالت محصول و یک کتابچه درباره روزهای حضور مارادونا در نیوولز می‌شود در داخل آرژانتین ۴ هزار و ۵۰۰ پزو (۵۵ دلار) است.این پیراهن در قالب یک بسته برتر هم ارائه می‌شود که شامل یک آلبوم از عکس‌های مارادونا است و قیمت آن ۹ هزار و ۷۰۰ پزو (۱۲۰ دلار) خواهد بود.

۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
کد خبر: 9819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha