اپل نسخه iOS 14.2.1 را برای رفع مشکلات موجود در سری iPhone 12 عرضه کرد

شرکت اپل نسخه iOS 14.2.1 را به بازار عرضه کرد تا با این به روزرسانی مشکلات موجود در سری iPhone 12 برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته شرکت اپل نسخه iOS 14.2.1 را به طور رسمی برای گوشی‌های جدید خود ( سری آیفون ۱۲) که با مشکلاتی رو به شده‌اند، منتشر کرد. با این به روزرسانی ۱۰۰ ایموجی جدید اضافه شده و برنامه موسیقی Shazam را به مرکز کنترل منتقل کرده که با این انتقال پیدا کردن موسیقی مورد نظر برای کاربر سریع‌تر و آسان‌تر شده است.

آیا این به روزرسانی برای تمام نسخه‌های آیفون در دسترس است؟

برخلاف به روزرسانی برای نسخه iOS 14.2 که همزمان برای برنامه‌های iPadOS, watchOS, tvOS همراه بود، اپل این به روزرسانی را تنها برای نسخه iOS 14.2.1 منتشر کرده و برای گوشی‌های آیفون ۱۲ ، آیفون ۱۲ مینی، آیفون  ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس در دسترس است. کاربر برای به روزرسانی باید به تنظیمات و قسمت به روزرسانی نرم افزار مراجعه کند. در این به روزرسانی مشکلاتی از قبیل کیفیت صدا در برخی از دستگاه‌های شنیداری Made for iPhone (MFi) را هنگام گوش دادن به صدا در آیفون برطرف می‌کند و مانع از دریافت برخی پیامک‌های MMS می‌شود و در نهایت اشکالی که در گوشی‌های آیفون مینی وجود دارد را از بین می‌برد.

اپل نسخه iOS 14.2.1 را برای رفع مشکلات موجود در سری iPhone 12 عرضه کرد

این نسخه برای هیچ کدام از مدل‌های دیگر آیفون بجز iPhone 12 منظور نشده است. اما اگر مالک یکی از این مدل‌ها هستید می‌توانید گوشی خود را با این نسخه به روز کنید.

۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
کد خبر: 9784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha