بحران کرونا در ذوب‌آهن/ بدشانسی دست از سر تیم رحمان برنمی‌دارد

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن و کادر فنی این تیم، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد دیگری هم مشکوک به بیماری هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چهار هفته اول لیگ برتر سه تساوی به دست آورده و یک شکست را متحمل شده است و حالا بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند.

این تیم در راه کسب این نتایج به زعم کارشناسان داوری بیشترین آسیب را از نوع قضاوت داوران دیده است. ذوب‌آهن اصفهان قرار است روز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم فوتبال شهر خودرو برود، اما امروز با اخبار ناخوشایند جدیدی روبه‌رو شده است. شنیده می‌شود تعدادی از بازیکنان اصلی این تیم و برخی از نفرات کادر فنی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در این شرایط تیم رحمان رضایی که نیاز به کسب سه امتیاز این بازی دارد، این خبر ناگوار می‌تواند شوک بزرگی به پیکره این تیم باشد.

دکتر امیرحسین شریفیان‌پور پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت شش نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و جواب تست آنها مثبت بوده است. حدود هفت هشت تست مشکوک هم داشته‌ایم که باید مجدداً تست بدهند تا وضعیت قطعی آنها مشخص شود. این ویروس کرونا رهاورد سفره تیم ذوب‌آهن به آبادان است که متأسفانه قبل و بعد از بازی هواداران خوب و خونگرم آبادانی به استقبال بازیکنان ما آمدند، اما متأسفانه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشد و اکثراً فاقد ماسک بودند.

باید دید رحمان رضایی برای بازی با شهر خودرو چه تدابیری خواهد اندیشید. به نظر می‌رسد بازی تیم‌های ذوب‌آهن و شهر خودرو به تعویق افتاده و در زمان دیگری برگزار شود.

۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 9741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha