ارتباط بین فعالان فناور در نمایشگاه مجازی شهر هوشمند

نمایشگاه مجازی شهر هوشمند دستاوردهای ملی و بین‌المللی این حوزه فناورانه را به اشتراک می‌گذارد و فضایی برای ارتباط بین فعالان این حوزه فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صنعت نمایشگاهی کشور به عنوان ویترین و ابزار معرفی توانمندی‌های تولیدی و صادراتی کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و باید از این ظرفیت به نفع توسعه صادرات، تبادل فناوری و دانش روز بهره برد. در شرایط تحریم، نقش نمایشگاه‌ها بیش از هر زمان دیگری بروز می‌کند.

دومین نمایشگاه بین‌المللی مجازی شهر هوشمند Smart City Expo ۲۰۲۰ به عنوان جامع‌ترین نمایشگاه مدرن و متناسب با شرایط روز ایران در حوزه شهر هوشمند است که با مشارکت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال برگزاری است.

وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان‌ها، اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و نهادهای مرتبط از جمله حامیان برگزاری این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه کار خود را از ۹ آذر آغاز کرده و تا امروز با هدف آشنایی با نوآوری‌های روز دنیا در حوزه شهر هوشمند در حال برگزاری است و فرصت مناسبی برای ارائه تولیدات و خدمات ارائه شده توسط فعالان این حوزه است.

بهبود کیفیت زندگی شهری و روستایی، توسعه بازار شهر هوشمند، ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز در حوزه شهرهای هوشمند، آشنایی با مفاهیم جدید در سازه، طراحی و شهر هوشمند، برقراری ارتباط بیشتر بین نهادهای علمی و اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه شهر هوشمند، بررسی مشکلات ساخت و سازهای کشور و ارائه راهکارهای علمی، بررسی مسئله انرژی و آب و ارائه راه حل‌های مناسب در جهت توسعه عمرانی و شهری و ... از دیگر اهداف تعریف شده برای این نمایشگاه است.

نمایشگاه‌های آنلاین می‌توانند بهترین انتخاب برای ورود به بازارهای داخلی و بین‌المللی برای شرکت‌های نوپایی باشد که قصد دارند محصولات، خدمات و توانمندی‌های خود را ارائه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی ictc.isti.ir مراجعه کنند.

۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
کد خبر: 9682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha