برترین بازی سال از نگاه کاربران پیش از برگزاری The Game Awards مشخص شد

کاربران با آراء خود برترین بازی سال ۲۰۲۰ را پیش از برگزاری رویداد اینترنتی The Game Awards مشخص کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم The Game Awards قرار است در تاریخ ۱۰ دسامبر و به صورت آنلاین به نمایش درآید. این مراسم در نظر دارد برترین بازی سال ۲۰۲۰ از نگاه کاربران و گیمرها را به افراد معرفی کند. علاوه بر فهرست نامزدهای این مراسم که توسط داوران نظرسنجی می‌شود، سومین و آخرین قسمت این رویداد اینترنتی که امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود، بر اساس انتخاب و رای‌های گیمرها صورت می‌گیرد.

بخش نهایی که با آرای مردمی مشخص می‌شود از پنج بازی محبوب سال ۲۰۲۰ تشکیل شده که به نظر می‌آید برنده این فهرست پیش از به نمایش درآمدن مراسم مشخص شده است.

فهرست نامزدهای عنوان برترین بازی سال از نگاه رویداد The Game Awards

بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی مسئولان برگزار کننده مراسم آنلاین The Game Awards سال ۲۰۲۰، پنج عنوان موجود در فهرست برترین بازی سال بازی‌های The Last of Us Part II، Ghost of Tsushima، Hades، Doom Eternal و عنوان محبوب و پرطرفدار Marvel's Spider Man: Miles Morales هستند. این فهرست بیشتر شامل عوانین انحصاری کنسول پلی استیشن است.

به جز بازی Hades تمامی عناوین نام برده شده به شرکت سونی و کنسول قدرتمند آن ارتباط دارند. در حال حاضر رای گیری صورت گرفته شده نشان می‌دهد که عنوان The Last of Us part II با کسب ۴۰ درصد از آرا موفق به کسب عنوان برترین بازی سال شده در حالی که بازی Ghost of Tsushima با ۳۴ درصد آرا در رتبه دوم قرار گرفته است. با وجود آن که رای گیری همچنان ادامه دارد اما به نظر می‌رسد نتیجه مراسم The Game Awards از حالا مشخص شده و کاربران هم اکنون نام برنده رویداد اینترنتی را می‌دانند.

گفتنی است؛ هر دو عنوان اول و دوم بازی‌هایی هستند که موفقت بسیاری را در زمان عرضه خود کسب کردند. عنوان The Last of Us Part II به عنوان پرفروش‌ترین بازی پلی استیشن ۴ شناخته می‌شود در حالی که بازی Ghost of Tsushima رکورد سریع‌ترین فروش یک بازی جدید برای پلتفرم پلی استیشن را به خود اختصاص می‌دهد.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha