«عصر جدید» چرا متوقف شد؟/ علیخانی: همه شرایط کرونا را درک می‌کنند

احسان علیخانی به همراه چهار داور مسابقه «عصر جدید» بعد از مدت‌ها توقف این برنامه، در برابر مخاطبان خود قرار گرفتند و درباره سرانجام تولید و پخش آن توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، احسان علیخانی امشب سه شنبه ۱۱ آذرماه بعد از چند ماه که برنامه «عصر جدید» روی آنتن نرفته است، از طریق یک گفتگوی اینترنتی در برابر مخاطبانش ظاهر شد و درباره سرنوشت این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین آریا عظیمی‌نژاد، امین حیایی، رویا نونهالی و بشیر حسینی داوران برنامه «عصر جدید» نیز او را در این گفتگوی اینترنتی همراهی کردند.

کسی نیست که این شرایط را درک نکند

علیخانی در ابتدا با اشاره به شرایط سخت کرونا و عزادار شدن برخی از مردم در پی ابتلا به این بیماری بیان کرد: ما قرار بود آبان برگردیم و توضیح خواهم داد که چرا پروژه متوقف شده است. ما هم مثل خیلی از صنوف و مشاغل دیگر درگیر این ماجرا هستیم که به مرور درباره‌اش توضیح خواهم داد.

وی با اشاره به برخی نظرهای مردم و سوال‌های مخاطبان که از او پرسیده بودند کجا هستید؟ گفت: ما هم تهران و سرکار هستیم اما نه مثل سابق و فکر می‌کنم کسی نیست که این شرایط را درک نکند.

مجری «عصر جدید» تصریح کرد: برخی هنوز به کرونا باور ندارند و این شگفت‌آور است چون ماجرای عجیبی است و آنها که اهل تفکر هستند متوجه هستند که با یک اتفاق جهانگیر، رو به روییم که کنترل هم نشد به دلایلی.

در ادامه احسان علیخانی طی ارتباط تصویری با آریا عظیمی‌نژاد بیان کرد که دلیل لایو امشب این بود که عصر جدید چه شد و عظیمی‌نژاد گفت: من نگرانی‌ام خود تو به عنوان تهیه‌کننده است و هزینه‌هایی که با آنها درگیر هستی! از لوکیشن و دستمزد عوامل تا مسایل دیگر و اگر جای تو بودم سکته می‌کردم.

علیخانی هم به شوخی جواب داد من سکته کرده‌ام و الان با ویلچر آمده‌ام!

بدون تماشاگر و با تعدیل، باز هم ۲۰۰ نفریم!

این مجری در ادامه این گفتگوی تصویری پرسید به نظرت با این شرایط می‌توانستیم برنامه را ضبط کنیم؟ که عظیمی‌نژاد گفت: نمی‌توانستیم چون خود ما بدون تماشاگر حدود ۳۰۰ نفر هستیم. و این شرایط را سخت می‌کند و یادم هست وقتی عده‌ای را تعدیل کردیم باز هم حدود ۲۰۰ نفر شدیم.

علیخانی: برای من به‌عنوان تهیه‌کننده بهترین کار بود که کار را تولید کنیم، چون ما از مهر ۹۸ برنامه را شروع کردیم و ۱۸ ماه طول کشیده و نمی‌دانیم کی تمام می‌شود خدا کمک کند تا نوروز ۱۴۰۰ به پایان برسدعلیخانی نیز در ادامه توضیح داد: نود درصد از شرکت‌کننده‌ها از شهرهای دیگر هستند آنها هم خانواده دارند و گروه‌های پر تعداد هستند. مثلاً گروهی داریم که ۶۰ نفر هستند دو روز باید به تهران بیایند تمرین کنند. ممکن است پدر و مادرهای شأن درگیر باشند.

وی اضافه کرد: الان خیلی از شوهای تلویزیونی یا فیلم و سریال‌ها هستند که در حال کارمند اما شاید گروه‌های کوچکی هستند ولی ما بخواهیم ضبط کنیم با یک گروه ۵۰ نفره نگرانی‌ها بالا می‌رود.

موضوع مهم حضور مردم در استودیو است

وی در ادامه گفتگویی تصویری هم با امین حیایی برقرار کرد و طی آن گفت: امین به شدت نگران عصر جدید است هفته‌ای یک بار با هم حرف می‌زنیم ایده می‌دهد و می‌گوید به نوعی باید به مردم انرژی بدهیم با این حال موضوع مهم ما آوردن مردم به استودیو بوده است.

حیایی نیز در ادامه با تسلیت به مردم عزادار و هنرمندان در روزهای کرونایی عنوان کرد: فکر می‌کنم تنها راه همین است که صبوری کنیم و منتظر بمانیم تا واکسن واقعی بیاید.

علیخانی نیز در جواب بیان کرد: برخی فکر می‌کنند ما نگران کار خود هستیم اما شرایط همه مشاغل اکنون اینگونه شده است.

تهیه‌کننده «عصر جدید» در ادامه درباره اینکه چرا در آبان ماه امسال ضبط «عصر جدید» انجام نشده است توضیح داد: برای من به عنوان تهیه‌کننده بهترین کار بود که کار را تولید کنیم چون ما از مهر ۹۸ برنامه را شروع کردیم و ۱۸ ماه طول کشیده و نمی‌دانیم کی تمام می‌شود خدا کمک کند تا نوروز ۱۴۰۰ به پایان برسد.

وی ادامه داد: به ویژه که مشکلاتی داریم که کمرشکن است، از هزینه‌های کلان در فضای تولید گرفته تا دیگر هزینه‌ها و اجاره و… دلیل ما برای اینکه نتوانستیم برنامه را در آبان ضبط کنیم این بود که شرکت کننده‌های انفرادی و گروهی داشتیم و شرایط برای حضورشان مساعد نبود. امیدواریم شرایط بهتر شود و بتوانیم در زمستان این کار را انجام دهیم.

علیخانی یادآور شد: نود درصد شرکت‌کننده‌ها شهرستانی هستند و باید به تهران می‌آمدند در شرایطی که نمی‌توانند ماسک بزنند تمرین می‌کردند، خانواده‌هایشان درگیر بودند، منع تردد بود و مشکلات زیادی داشتیم وگرنه ما هم دوست داریم کار را عاشقانه شروع کنیم و امیدوارم زودتر آغاز شود.

۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
کد خبر: 9385
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha