توزیع مرغ سرعت گرفت/ توزیع مرغ پشت ماشین های یخچال دار

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر در حال توزیع است، گفت: در میادین علاوه بر غرفه‌ها، ماشین‌های دارای ترازو برای سرعت بخشی به توزیع مرغ مستقر شده‌اند.

به گزارش گروه کشاورزی و صنایع غذایی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید سرزده از نحوه توزیع مرغ گرم و منجمد در میدان بهمن و قزل قلعه تهران، اظهار داشت: از میدان بهمن و میدان میوه و تره بار قزل قلعه بازدید شد و ما شاهد از میان رفتن صف برای تهیه مرغ در این میادین هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اتکا و سایر زنجیره‌های سطح شهر در حال توزیع است.

وی با اشاره به نحوه ورود مرغ به میادین میوه و تره‌بار تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مرغ ورودی به میادین میوه و تره بار، وارد یک بارانداز شده و از طریق میدان بهمن توزیع نمی‌شود که این امر به تسریع روند توزیع مرغ کمک بسیاری کرده است.

خاوازی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، علاوه بر غرفه‌ها، ماشین‌های دارای ترازو در میادین مستقر شده‌اند که مرغ را عرضه می‌کنند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به مشکلات دریافت مرغ توسط صنوف، عنوان کرد: هماهنگی‌ لازم با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده که برای حل مشکلات اصناف اقدامات لازم را انجام دهند تا تمامی مغازه‌داران و مجموعه صنف هم بتوانند کالای مورد نیاز خود را راحت‌تر از میدان بهمن تهیه کنند.

وی تأکید کرد: قیمت مرغ به شدت در حال کاهش است و امیدواریم این کالا به قیمت مناسبی برسد که مردم احساس رضایت کنند.

انتهای پیام/

۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 9354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha