۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۰ آذر)

شرکت شیائومی با داشتن پنج گوشی در فهرست گوشی‌های برتر، سهم عمده این فهرست را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عرضه میان رده جدید شرکت شیائومی شوک بسیار بزرگی را به بازار وارد کرد و این موضوع باعث شد رتبه اول ده گوشی برتر  هفته به گوشی Poco M3 تعلق پیدا کند، گفتنی است هفته گذشته نیز این گوشی در همین جایگاه قرار داشت. در جایگاه بعدی پرطرفدارترین‌ گوشی‌های هفته یک گوشی تازه وارد از شرکت شیائومی قرار گرفته است، این در حالی است که این گوشی در حال حاضر به طور انحصاری در کشور چین به فروش می‌رسد اما ظاهرا استقبال از آن به قدری بوده که جایگاه دوم به این گوشی تعلق گرفته است.

سومین جایگاه پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند، به گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس تعلق دارد که از زمان عرضه شاهد حضور این گوشی در میان پرطرفدارترین گوشی‌های موجود در بازار هستیم، رتبه این گوشی نسبت به هفته قبل با یک رتبه کاهش از دو به سه رسیده است.

جایگاه چهارم پرطرفدارترین گوشی‌های هفته به گوشی The Poco X3 NFC تعلق گرفته است که هفته گذشته نیز این گوشی در همین جایگاه قرار داشت. در جایگاه پنجم، گوشی میان رده شیائومی یعنی گوشی Xiaomi Redmi Note 9 Pro قرار گرفته است که نسبت به هفته گذشته با یک رتبه پیشرفت همراه شده است. ششمین جایگاه گوشی‌های پرطرفدار نیز به گوشی Samsung Galaxy A51 اختصاص یافته، این گوشی با یک رتبه کاهش به جایگاه ششم سقوط کرده است.

هفتمین جایگاه پرطرفدارترین گوشی‌ها به گوشی Xiaomi Redmi Note 9 Pro 5G تعلق گرفته است، این گوشی نسبتا بالا رده، به تازگی وارد بازار شده و جزو گوشی‌های 5G مقرون به صرفه به شمار می‌رود. هشتمین جایگاه نیز به گوشی Samsung Galaxy A21s تعلق دارد که در هفته گذشته در جایگاه دهم قرار داشت، جایگاه‌های نهم و دهم نیز به ترتیب به دو گوشی تازه وارد Samsung Galaxy A12 و Samsung Galaxy A02s اختصاص یافته است.

گوشی پرطرفدار هفته

گوشی پرطرفدار

۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 9185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha