بهبودی نسبی امیری اسفندقه پس از ابتلا به کرونا

مرتضی امیری اسفندقه شاعر سرشناس معاصر بعد از ابتلا به کرونا در منزل تحت قرنطینه قرار گرفته و روند رو به بهبودی را سپری می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از مهر، پس از آنکه مرتضی امیری اسفندقه شاعر سرشناس کشورمان به کرونا مبتلا شد، وضعیت عمومی و جسمانی وی پس از معالجات اولیه رو به بهبودی می‌رود و وی در منزل خود روزهای آخر قرنطینه را سپری می‌کند.

مرتضی امیری اسفندقه شاعر و نویسنده متولد ۱۳۴۵ و کارشناسی ارشد ادبیات است. کتاب "سیاه مست سایه تاک" اسفندقه در سال جاری کتاب برگزیده جشنواره قلم زرین شد که مجموعه قصاید وی است. "بازوان مولایی"، "قتیل قابله"، "رستاخیز حرکات" آثار اسفندقه است که هرکدام برگزیده جشنواره‌های ادبی کشور شده است. "ولی دوشنبه آه"سفرنامه نیمایی تاجیکستان، "دهلی ستاره بود" سفرنامه نیمایی هند از دیگر آثار این نویسنده و شاعر انقلابی است.

اسفندقه در حوزه پژوهش نیز فعال بوده که می‌توان به انجمن صلح، نسخه دل، مکتوب شوق، سوانح اوقات و این شرح شرحه شرحه -تجلی رمضان در شعر پارسی- اشاره کرد. وی در سال ۱۳۹۲ مدیر خانه شعر ترانه مرکز موسیقی و سرود صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده و اجرا و کارشناسی برنامه رمضانی ماه خدا شبکه یک، اجرا و کارشناسی برنامه ادبی چشم شب روشن شبکه چهار و مدیر گروه فرهنگ و اندیشه شبکه رادیویی فرهنگ در سال ۱۳۸۳ را در کارنامه خود ثبت کرده است.

۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 9046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha