تخلف ۱۳ درصدی اصناف در محدودیت‌های کرونایی

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران اظهار کرد: میزان تخلفات اصنافی که در معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران محاسبه کردیم کمتر از ۱۳ درصد بوده است که بیشتر آنها مربوط به باز بودن واحدهای صنفی که موظف به تعطیلی در این دوهفته بودند، می‌شد.

به گزارش گروه صنعت وبازرگانی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بهنام نیک‌منش در مورد میزان تخلفات اصناف در دوره محدودیت‌های دوهفته‌ای کرونایی اظهار داشت: میزان تخلفات اصنافی که در معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران محاسبه کردیم کمتر از ۱۳ درصد بوده است که بیشتر آنها مربوط به باز بودن واحدهای صنفی که موظف به تعطیلی در این دوهفته بودند می‌شد. 

وی در مورد واحدهای فروش مرغ و جلوگیری از تشکیل صف در این واحدها با توجه به شرایط کرونایی گفت: ما از ستاد تنظیم بازار درخواست کردیم که به واحدهای صنفی منتخب ما سهمیه مرغ بدهند، با توجه به گستردگی واحدهای صنفی و دسترسی بهتر مصرف‌کنندگان به آنها مرغ را به به این واحدها عرضه کنند تا جلوی تشکیل صف و انحصار میادین در این مورد گرفته شود.

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران تصریح کرد: با این درخواست ما موافقت شده و تقریبا درحال اجرا است. زمان دقیق شروع اجرای آن طی چند روز آینده مشخص خواهد شد. 

وی در پاسخ به سوالی در مورد میزان گرانفروشی مرغ خاطرنشان کرد: ما گران‌فروشی مرغ را در سطح بازار رصد می‌کنیم اما بیشتر از آنکه گران‌فروشی وجود داشته باشد گرانی وجود دارد. از مرغداری تا بازار، قیمت مرغ زیاد است چراکه قیمت تمام شده مرغ بالا است. 

انتهای پیام/

۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 9010
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha