نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: دولت برای اجرای قانون حمایت معیشتی «منابع مالی» کافی را دارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد به ازای ۲۰ میلیون نفر هر نفر ۱۲۰ هزار تومان و به ازای ۴۰ میلیون نفر هر نفر ۶۰ هزار تومان چهار ماهه در قالب بسته‌های معیشتی پرداخت شود که بار مالی آن ۲۰ هزار میلیارد تومان است‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم علی نیکزاد شامگاه پنجشنبه در حاشیه شورای اداری خراسان شمالی در جمع خبرنگاران خراسان شمالی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص ارائه بسته های معیشتی به مردم اظهار داشت: منابع مالی دولت به اندازه است که می‌تواند کمک هزینه معیشتی را بین اقشار نیازمند توزیع کند.

وی با اشاره به مصوبه مجلس در این خصوص افزود: مقرر شد به ازای ۲۰ میلیون نفر هر نفر ۱۲۰ هزار تومان و به ازای ۴۰ میلیون نفر هر نفر ۶۰ هزار تومان چهار ماهه در قالب بسته‌های معیشتی پرداخت شود که بار مالی آن ۲۰ هزار میلیارد تومان است‌.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بار مالی برنامه‌ای که دولت می‌خواهد به ۳۰ میلیون نفر در چهارماه و به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان بدهد ۱۲ هزار میلیارد تومان است که استنباط ما این است که این کار به باید توافق برسد تا عملیاتی شود.

۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 8644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha