کاهش قیمت خودروهای خارجی در بازار

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اظهار داشت: خودروهای خارجی از رای گیری انتخابات آمریکا تا امروز ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است‌. بطوریکه سانتافه ۲۰۱۷ نو از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش گروه خودرو پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اسد کرمی  در مورد قیمت خودروهای خارجی اظهار کرد: قیمت خودروهای خارجی همچنان  کاهشی است برای مثال بی ام و X4، بیست روز پیش به قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید و فروش می‌شد، اما امروز به ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: به طور کلی خودروهای خارجی از رای گیری انتخابات آمریکا تا امروز ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است‌. بطوریکه سانتافه ۲۰۱۷ نو از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است. 

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تصریح کرد: از بین خودروهای کارکرده سوناتا ۲۰۱۷ از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان، کیا اپتیما از دو میلیارد و 100 به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، هیوندای توسن از ۲ میلیارد تومان به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی در مورد قیمت خودروهای داخلی اظهار کرد: خودروهای داخلی در چند روز اخیر تغییر چندانی نداشته‌اند و به همان قیمت‌های چند روز قبل خرید و فروش می‌شوند برای مثال قیمت پراید ۱۱۰ تا ۱۱۲ میلیون تومان است. 

کرمی اضافه کرد: خرید و فروش خودرو در بازار انجام نمی‌شود و اگر کسی بخواهد خودرویی خود را بفروشد در سایت‌ها به قیمت پایین‌تر از قیمت بازار را می‌فروشد.

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 8496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha