تغییر در کادرپزشکی پرسپولیس با تصمیم گل‌محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفته در بخش کادر پزشکی تغییری ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، کادرفنی تیم پرسپولیس در این روزها که لیگ برتر در حال برگزاری است و تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا است، تصمیم گرفته در بخش پزشکی تغییر ایجاد کند.

یحیی گل محمدی از باشگاه پرسپولیس خواسته مقدمات حضور یک فیزیوتراپ دیگر در تیم مهیا شود. سرمربی سرخپوشان حتی فرد مورد نظر خود را هم به باشگاه معرفی کرده و حتی از مسئولان تیم خواسته برای سفر به قطر برای این فیزیوتراپ هم روادید گرفته شود تا در نهایت در موعد مقرر برای سفر تصمیم گیری کند از بین فرد جدید و میثم علیپور فیزیوتراپ فعلی، کدام را به این سفر ببرند.

یحیی گل محمدی که پیش از این در تیم های تراکتور و شهرخودرو با علی اعظم به عنوان فیزیوتراپ کار کرده، اکنون می خواهد او در کنار پرسپولیس باشد. البته اعظم در حال حاضر با باشگاه شهرخودرو قرارداد دارد و باید تکلیف این قرارداد مشخص شود.

اما شاید این سوال پیش آید که چرا سرمربی این تیم در آستانه سفر به قطر و همچنین در شرایطی که لیگ دو هفته ای است آغاز شده چنین تصمیمی گرفته است و تغییر در اعضای تیم در این شرایط شاید منطقی نباشد اما ظاهرا یکسری مسائل کاری باعث شده تا سرمربی سرخپوشان در تصمیم خود مصمم شود و همین موضوعات کاری که رضایت کادرفنی پرسپولیس را برآورده نکرده باعث شده تا یحیی گل محمدی چنین خواسته ای از باشگاه داشته باشد.

۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
کد خبر: 8430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha