مپنا رتبه هفتم شرکت های گیمانکاری نفت وگاز خاورمیانه شد

مدیرعامل شرکت مپنا گفت: گروه مپنا در بین ۱۰ شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، در جایگاه هفتم قرار گرفت.

به گزارش گروه صنعت وبازرگانی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، عباس علی آبادی افزود: نشریه اقتصادی MEED (از مجله های معتبر بین المللی در بخش اقتصادی) در آخرین شماره خود به ارزیابی قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث (EPC) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) پرداخت. که بر اساس آن، گروه مپنا در بازار داخلی خود در این صنعت، عملکرد خوبی بر جای گذاشته و موفق به عقد قرارداد ۸۷۶ میلیون دلاری توسعه در بخش نفت و گاز شده است.

وی با بیان اینکه مپنا در کشورهای همسایه به عنوان شرکت صاحب فناوری شناخته شده گفت: مپنا می تواند به عنوان یک شرکت پیمانکاری، مهندسی، احداث و ساخت، بازرگانی و تامین تجهیزات یک پروژه را انجام دهد.

مدیر عامل گروه مپنا با اشاره به اینکه شرکتهای پیمانکاری بزرگ می توانند دیگر شرکتهای پیمانکاری را به حرکت دراورند ادامه داد: این اتفاق پیام خوبی است که ما توانستیم در این شرایط سخت برای نخستین بار به رتبه ای بین المللی و قابل توجه در صنعت نفت و گاز برسیم.

علی آبادی افزود: اجرای پروژه های میلیاردی در کنار بزرگان دنیا در صنعت نفت و گاز از دستاوردهای بسیار بزرگ کشور است.

وی گفت: با توجه به این توانمندی در بخش خصوصی کشور، دولت باید برای بنگاه های بزرگ که کشنده دیگر صنایع کشور هستند؛ تسهیلات اختصاص داده و در بازار داخلی میدان را بر ای فعالیت این بنگاه ها فراهم کند.

انتهای پیام/

۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
کد خبر: 8293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha