فروش پارچه ۵۰ درصد کاهش یافت

رئیس اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه اعلام کرد: با تعطیلی مشاغل به صورت چشمگیر مواجه نبوده‌ایم و بزرگترین مشکل ما در حال حاضر رکود حاکم بر بازار است که از اسفند تاکنون در رکود کامل هستیم، همچنین تا زمانی که این ویروس کرونا ادامه داشته باشد این رویه به همین منوال است.

به گزارش گروه صنعت پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امیر قدیمی نژاد، رئیس اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه، گفت: شیوع ویروس کرونا تقریبا بر تمامی مشاغل اثر گذاشت و حتی منجر به تعطیلی بسیاری از آنها شده است، پارچه فروشان هم از این امر مستثنی نبوده‌اند.

وی ادامه داد: در موقعیتی هستیم که معمولا باید فروش خوبی داشته باشیم. زیرا پارچه‌هایی که برای مدارس تهیه می‌کردند و لباس‌های کادر آموزش باید به فروش می‌رسید، اکنون سودی در آن زمینه نکرده و به همین جهت نزدیک به 50 درصد کاهش فروش را تجربه کرده‌ایم.

وی افزود: البته با تعطیلی مشاغل به صورت چشمگیر مواجه نبوده‌ایم و بزرگترین مشکل ما در حال حاضر رکود حاکم بر بازار است. که از اسفند تاکنون در رکود کامل هستیم، همچنین تا زمانی که این ویروس کرونا ادامه داشته باشد این رویه به همین منوال است.

رئیس اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه با اشاره به اینکه بسیاری لباس‌های نونوار را برای مجالس عروسی، جشن و تولد خریداری می‌کردند و جشن‌ها و مراسم عزاداری تاثیر مستقیم بر روند کاری ما دارد، اضافه کرد: اکنون تقریبا تمامی این مراسم‌ها تعطیل شده و مردم به خرید لباس نو روی نمی‌آورند.

قدیمی‌نژاد تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه بازگشایی مدارس به صورت 100 درصد نبوده است؛ به همین دلیل نمی‌توان به آن هم امید داشت. زیرا اگر قرار بر تهیه لباس بود باید از ماه‌ها قبل سفارش می‌دادند و در تدارک بودند. همچنین به گفته دولت حضور دانش آموزان در مدرسه تا یک هفته به صورت آزمایشی است و نمی‌توان به حضوری بودن مدارس امیدوار بود.

انتهای پیام/

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 819
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha