خبر مهم برای سهامداران فولاد

نماد فولاد پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ابلاغیه شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ نماد فولاد در رابطه با ابلاغیه شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد توضیحاتی را ارائه داد.

«پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ابلاغیه شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد به استحضار می‌رساند عطف به نامه با شماره پیگیری ۶۹۵۲۶۷ مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ آن سازمان در خصوص اعلام آثار ” شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد ” (مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت)، به استحضار می‌رساند کاهش مبنای تعیین قیمت پایه اسلب، ورق گرم و ورق سرد از ۹۵ درصد فوب خلیج فارس به ۸۰ درصد قیمت منطقه CIS با تسعیر نرخ نیما، موجب کاهش قیمت فروش محصولات شرکت خواهد شد. همچنین در خصوص دستور العمل اجرایی نرخ و نحوه عرضه سنگ آهن در بورس کالا، ضمن تاکید بر این نکته که قیمت‌ها در شرکت‌های تولیدکننده فولاد در وضعیتی است که امکان و ظرفیت پذیرش افزایش بهای تمام شده بدون تغییر در قیمت فروش وجود ندارد، به آگاهی می‌رساند بدلیل اینکه هنوز دستورالعمل موصوف به این شرکت ابلاغ نگردیده است امکان تعیین آثار آن برعملکرد مالی و سودآوری شرکت مقدور نیست. شایان ذکر است به محض ابلاغ دستورالعمل‌های اجرایی مرتبط با این شیوه نامه آثار ناشی از آن به سهامداران و سرمایه گذاران محترم اطلاع رسانی خواهد گردید.»

۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 8059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha