عراقچی عضو هیئت علمی دانشگاه بهشتی می‌شود؟/ بسیج دانشجویی خواستار شفاف‌سازی مسئولان شد

بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی خواستار شفاف‌سازی گمانه‌زنی‌ها درباره هیئت علمی شدن عراقچی در این دانشگاه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، بسیج دانشجویی دانشکده  اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی در نامه‌ای به رئیس دانشگاه خواستار شفاف‌سازی اتفاقات در حال وقوع در این دانشکده و توضیحات مسئولان این دانشگاه درباره حضور عراقچی پس از انحلال دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه، در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی و گمانه‌زنی‌ها درباره هیئت علمی شدن وی در این دانشگاه شد.

در  این نامه آمده است:


جناب آقای دکتر نصیری قیداری
ریاست محترم دانشگاه شهید بهشتی
در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و همچنین بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مطالبه گری دانشجویان که فرمودند لشکر جوانان مومن و انقلابی وارد میدان مطالبه آرمانهای انقلاب شوند بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی بر خود لازم دانست که خواستار شفاف سازی اتفاقات در حال وقوع در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی شود.

هفته گذشته دکتر سید عباس عراقچی در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دیده شده است این حضور در حالی اتفاق افتاده است که دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه به تازگی منحل شده و اعضای هیئت علمی آن خواهان انتقالی به دانشگاه های دیگر هستند. از جانب دیگر دولت در سال پایانی خود سعی دارد که اعضای هیئت دولت را در دانشگاه‌های مختلف مشغول به کار کند اتفاقی که برای دختر رئیس جمهور هم رخ داده نمونه بارزی از این قبیل حرکتها بود؛ لذا از جنابعالی تقاضا داریم نسبت به این مسئله شفاف‌سازی بفرمایید تا گمان آن که سعی دارند دانشگاه شهید بهشتی را حیات خلوت هیئت دولت بنمایند از بین برود.

بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی , دولت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران ,

به گزارش تسنیم، دانشجویان این دانشگاه پیش از این نسبت به عملکرد دانشگاه شهید بهشتی در هیئت علمی شدن حسین فریدون نیز انتقاداتی را مطرح کرده بودند.

۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 7933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha