برهانی: در رفتار برخی از اعضای فولاد اخلاق مداری ندیدم/فکری بی دلیل دیاباته را کنار نگذاشته است

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در دراز مدت مشخص می شود چه کسانی اخلاقیات را رعایت کرده و به این موضوع پایبند هستند اما من در حرکات برخی از اعضای فولاد اخلاق مداری ندیدم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، آرش برهانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقات دیدار استقلال و فولاد که منجر به شکست آبی پوشان شد اظهار داشت: همانطور که می دانید من در این دیدار فقط 15 دقیقه روی نیمکت بودم و بعد از آن به درخواست ناظر بازی راهی رختکن شدم. اگر بخواهم صادقانه حرف بزنم در همان مدت اتفاقات و صحنه های خوبی را در کنار زمین شاهد نبودیم.

وی افزود: فوتبال تمام می شود و صحنه های قشنگش می ماند ولی به نظرم در این بازی در حق آقای فکری اجحاف شد. بارها شنیدم که آقای فکری و مظلومی بازیکنان تیم را آرام کرده و گفتند پاسخی به اظهارات نیمکت نشینان حریف ندهید. ظاهرا در آنجا برخی ها به صورت چراغ خاموش از الفاظی استفاده می کردند که قشنگ نبود.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه مدیرعامل فولاد اعلام کره برخی رفتارها اخلاقی نبود  به فارس عنوان کرد: اخلاقیات در یک بازی و دو بازی و با یک اتفاق سنجیده نمی شود. در دراز مدت مشخص می شود چه کسانی اخلاقیات را رعایت کرده و به اخلاق مداری پایبند هستند. استقلال بازی را باخت و آقای فکری مسئولیت باخت را بر عهده گرفت ولی این کار درست نیست حالا که تیمی برنده شده همه چیز را به نفع خودش تمام کند.

برهانی یادآور شد: من حرکاتی از یک سری افراد که آنها را نمی شناختم دیدم که حتی یک درصد اخلاق هم در آن دیده نمی شد. وقتی این اتفاقات افتاده نباید مدعی شد که برنده بازی و اخلاق شده اند. همه می دانند استقلال برای من از همه چیز مهم تر است، شب بازی با فولاد یاد برخی روزهای سختی که برای تیم بازی می کردم افتادم، حالا هم خودم را کنار هواداران می دانم و از آنها عذرخواهی می کنم.

وی تاکید کرد: محمود فکری کسی است که 14 سال در استقلال بازی کرده و بالا و پایین این تیم را دیده است. او از روزی که به استقلال آمد سعی کرد بدون سر و صدا شخصیت تیمی استقلال را به شکلی در بیاورد که همه برایش بجنگند اما نباید با جوسازی رسانه ای عملکرد یک نفر را راحت زیر سوال برد.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تازه 2 هفته از مسابقات گذشته و جدول بازی ها کاذب است. استقلال از هفته اول خودش را به عنوان یک مدعی نشان داده و فولاد هم تیمی نیست که دیگر مدعیان از او به راحتی امتیاز بگیرند. آنها پرمهره ترین تیم لیگ برتر هستند و در اهواز وقتی میزبان هستند کار را برای هر تیمی سخت می کنند. هم بازیکنان درون زمین آنها و هم به نوعی نیمکت آنها پرتحرک نشان دادند و همین موضوع و رفتارها کار رقبا را سخت می کند پس نباید فکر کرد استقلال بازی راحتی را واگذار کرده است.

برهانی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید استقلال امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و هواداران هم متوجه می شوند فکری چه نظم و انضباط و اصولی را برای تیم در نظر گرفته است. فوتبال برد و باخت دارد و این بار روی بدش را به ما نشان داد اما در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و مطمئن باشید در هفته های آینده تیمی خوب و در خور نام هواداران به میدان خواهد رفت.

مربی تیم استقلال در خصوص عدم استفاده از دیاباته از ابتدای بازی با فولاد و اینکه فکری او را در اختیار باشگاه قرار داده است به فارس عنوان کرد: این بازیکن در یکی از مهمترین تمرینات تاکتیکی هفته گذشته با تیم تمرین کرد و درد داشت.یادتان باشد هیچ مربی دوست ندارد بازیکن آماده اش را بازی ندهد. دیاباته بازیکن با کیفیتی است و مطمئنا وقتی آماده باشد از او استفاده می شود. اگر مربی از بازیکنی که از نظر بدنی در شرایط صد در صد نیست استفاده کند ممکن است باعث مصدومیت و دوری چند هفته ای همان بازیکن شود.

برهانی خاطرنشان کرد: این تصمیم سرمربی تیم است که این بازیکن بنا بر دلایلی در تمرینات شرکت نکند. خیلی ها از مسائل درون تیم خبر ندارند و نمی دانند چه مسائلی رخ می دهد. فقط می توانم بگویم آقای فکری بدون دلیل این کار را نکرده و منافع تیمی، هواداران، بازیکنان و .... را در نظر گرفته است. مطمئنا اگر این بازیکن شرایط و قواعد درون تیم را رعایت کند با مجوز آقای فکری به تمرینات باز خواهد گشت.

۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 7915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha