باشگاه استقلال: آذری در جایگاهی نیست درباره اخلاق و فرهنگ صحبت کند!

باشگاه استقلال در بیانیه‌ای به اظهارات سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  به نقل از خبرگزاری تسنیم، به دنبال اظهارات سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، باشگاه استقلال بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

 آقای آذری! قرار به عذرخواهی باشد شما بابت خیلی مسائل باید عذرخواهی کنید. مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که معروف است به گرفتن ماهی از آب گل آلود، در صفحه شخصی خود مطالبی نوشته است که البته به آنها پاسخی نمی‌دهیم، اما حتماً آقای آذری آخرین کسی است که می‌تواند درس اخلاق دهد. کسی که تا همین چند روز پیش توسط کمیته اخلاق به دلیل مصاحبه‌های خلاف اخلاق و فرهنگ محروم شده بود و با من بمیرم، تو بمیری، مجوز حضور در فوتبال را به دست آورد اصلاً در جایگاهی نیست که در مورد اخلاق و فرهنگ صحبت کند.

باشگاه استقلال فیلم‌های زیادی از فحاشی‌های دیروز برخی اعضای کادر فنی فولاد خوزستان دارد که می‌تواند آنها را در فضای مجازی منتشر کند، کما اینکه نتیجه این رفتارهای خلاف ادب و اخلاق، یک کارت زرد و یک کادر قرمز به اعضای نیمکت این تیم بود، ولی چون در مکتب استقلال انتشار فیلم‌های مخفیانه و به شیوه جاسوسی جایی ندارد، از انتشار آنها خودداری می‌کند.

 با این وجود به آقای آذری که در چند سال گذشته از هیچ توهین و تهمتی به مسئولان باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان کوتاهی نکرده تذکر می‌دهیم حتماً ایشان آخرین کسی است که می تواند کلاس اخلاق بگذارد.

۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
کد خبر: 7789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha