جزئیات درج تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد

جزئیات درج تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد برای تابستان ۹۹ و نیمسال اول ۱۳۹۹-۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از دانشگاه آزاد، بهروز طهماسب کاظمی دستورالعمل درج تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویان در دوره تابستان ۹۹ و نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد در این دستور العمل تاکید کرده به دلیل شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا و نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد ایجاد تداخل تحصیلی دانشجویان پذیرفته شده در مقاطع بالاتر، تاریخ فراغت از تحصیل دانش آموختگان دوره‌های تحصیلی که طبق تقویم آموزشی تحصیل کرده اند، مشخص شده است.

بر اساس این دستور العمل تاریخ فراغت از تحصیل دانش آموختگان تمام دوره‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی در دوره تابستان ۹۹-۹۸ برابر ۳۱ شهریور است.

برای آن عده از دانشجویان دوره‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی که امتحان دروس معرفی به استاد آنها تا تاریخ ۱۵ آبان برگزار شده است و هم اکنون تمام دروس دوره را گذرانده و فارغ التحصیل شده اند، استثنائأ تاریخ فراغت از تحصیل آنها ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ قید می‌شود.

همچنین تاریخ فراغت از تحصیل دانش آموختگان دوره‌های تحصیلات تکمیلی که از اول مهرماه تا ۱۵ آبان ماه از پایان نامه خود دفاع کرده و فارغ التحصیل شده اند، برابر ۳۱ شهریور قید می‌شود.

۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 7766
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha