شرکت GM تا سال ۲۰۲۵، ۳۰ اتومبیل الکتریکی می‌سازد

شرکت GM اعلام کرد قصد دارد تا ۵ سال آینده حداقل ۳۰ خودرو الکتریکی بسازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت GM تولید خودروهای الکتریکی را تقبل کرده است، و یک نگاه شفاف‌تر به استراتژی خود در این فرایند را فراهم می‌کند. این خودرو ساز در کنفرانس Barclays عنوان کرد که در حال افزودن سرمایه گذاری روی خودروهای الکتریکی و خودران (بدون راننده) خود از ۲۰ میلیارد به ۲۷ میلیارد دلار است، و در حال حاضر قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۳۰ خودرو الکتریکی را وارد بازار کند. این شرکت گفت برنامه‌های خود را برای هامر الکتریکی GM (از ۵۰ ماه به ۲۰ ماه)، کادالاک لیریک و دیگر مدل‌های اعلام نشده که شامل خودروهای انتخابی GMC و شورولت و همچنین شاسی بلند کامپکت Chevy می‌شود، تسریع داده است.

شرکت GM اعلام کرد: این خودروها تمامی قیمت‌های فروش را پوشش می‌دهند، و بیش از دو سوم آن مدل‌ها در آمریکای شمالی موجود خواهند شد.

 اتوموبیل الکتریکی

اطلاعاتی از خودروهای الکتریکی آینده شرکت GM

این خودروهای الکتریکی باید قابلیت‌های بیشتری هم داشته باشند. GM اکنون انتظار دارد خودروها با باتری‌های Ultium با یکبار شارژ مسافت ۴۵۰ مایل را در مقابل ادعای قبلی که ۴۰۰ مایل بود، طی کنند. این شرکت همچنین در حال نمونه سازی نسل دوم پک‌های Ultium است که می‌تواند دو برابر تراکم انرژی را با کمتر از نصف قیمت کنونی فراهم کند. این پک‌ها حداقل تا پنج سال دیگر آماده نمی‌شوند، بنابراین شاید باید مدتی صبر کنید تا ببینید این باتری‌های جدید چه قابلیتی دارند.

این‌ها اقدامات خوبی برای هواداران الکتریکی کردن خودروها محسوب می‌شوند، هرچند که GM ممکن است انتخاب‌های زیادی نداشته باشد. ایالت‌هایی مانند کالیفرنیا فروش خودروهای جدید بنزینی را از سال ۲۰۳۵ ممنوع می‌کنند، درحالیکه بریتانیا برنامه ممنوعیت فروش خودروهای سوختی را از سال ۲۰۳۰ تصویب کرده است. اگر GM در روند پیشرفت خود غوغای خودروهای الکتریکی را نداشت، ممکن بود با تغییر وضعیت سختی رو به رو شود.

۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 7699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha