عرضه گوشی تاشوی گلکسی زد فلد ۳ با دوربین زیر نمایشگر

منابع مطلع می‌گویند سامسونگ گوشی گلکسی زدفلد ۳ خود را که دارای نمایشگری تاشو است برای اولین بار با دوربین زیر نمایشگر عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اسلش گیر، یافتن جایی مناسب برای نصب دوربین در گوشی‌های تاشو یک چالش جدی است. پیش از این گفته می‌شد ممکن است سامسونگ از دوربین‌های کشویی در گوشی‌های تاشو استفاده کند. اما حالا گفته می‌شود که گلکسی زد فلد ۳ برای اولین بار دارای دوربینی است که زیر نمایشگر نصب می‌شود.

نصب دوربین در زیر نمایشگر گوشی گلکسی زد فلد ۳ باعث می‌شود که این گوشی به گران قیمت ترین گوشی عرضه شده سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۲۱ مبدل شود. پیش از این شایعاتی در مورد نصب دوربین در زیر نمایشگر گوشی گلکسی اس ۲۱ شنیده شده بود، اما حالا مشخص شده که سامسونگ چنین قصدی ندارد.

گفته می‌شود حسگر دوربین مورد استفاده بدین منظور تا بدان حد پیشرفته است که کارکرد عادی نمایشگر را مختل نمی‌کند و تأثیری بر نور ورنگ صفحه نمایشگر نمی‌گذارد. از سوی دیگر کیفیت عکس‌ها و ویدئوهای تهیه شده با این دوربین نیز کاهش نمی‌یابد. سامسونگ به طور رسمی در مورد شایعات منتشر شده در این زمینه اظهارنظری نکرده است.

۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
کد خبر: 7604
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha