لایحه بودجه تا ۱۵ آذر تقدیم مجلس می‌شود

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: پیش بینی ما این است که امسال هم دولت در موعد قانونی و تا پانزدهم آذر لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد حسینعلی امیری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به این که رئیس جمهور بخشنامه بودجه را خیلی وقت پیش به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده است، افزود: ستاد بودجه دولت هم از خیلی وقت پیش کارش را شروع کرده و دستگاه‌های اجرایی مدت زیادی است با سازمان برنامه و بودجه جلساتی برای تهیه و تنظیم بودجه‌های مربوطه دارند و در آن درآمدها و مصارف بررسی می‌شود.
وی با بیان این که تقریباً کل جلسه روز چهارشنبه دولت هم به بحث درباره لایحه بودجه سال آینده گذشت، گفت: در این جلسه مسئولان دستگاه‌های مختلف نظر خودشان را مطرح کردند.
معاون رئیس جمهور در امور مجلس افزود: از هفته آینده جلسات نهایی کردن لایحه بودجه در دولت ادامه خواهد یافت و پیش بینی ما این است که امسال هم دولت در موعد قانونی و تا ۱۵ آذر لایحه بودجه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.
آقای امیری گفت: ما هم امیدواریم در مجلس شورای اسلامی هم این لایحه تا قبل از پایان سال رسیدگی و تصویب شود تا دولت فرصت داشته باشد آیین نامه‌های اجرایی مربوط به قانون بودجه را تهیه و ابلاغ کند تا قانون بودجه به عنوان مهمترین سند مالی یک سال کشور قابلیت اجرا داشته باشد.

۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 7584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha