مدافع تیم ملی والیبال در بلاتکلیفی/ ایتالیایی‌ها در انتظار ورود موسوی

مدافع تیم ملی والیبال ایران تصمیم دارد راهی سری آ ایتالیا شود و در تیم پیاچنزا بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، محمد موسوی، مدافع تیم ملی والیبال ایران که سال گذشته در تیم اولیشتن لهستان حضور داشت، برای فصل جاری به ایران بازگشت و به عضویت تیم سایپا درآمد.

پس از برگزاری چند هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور موسوی با یک پیشنهاد از تیم پیاچنزای ایتالیا روبرو شد. موسوی و مدیران باشگاه سایپا با این پیشنهاد موافقت کردند تا مدافع ملی پوش والیبال ایران کار خود را در سری آ ادامه دهد.

موسوی در سه بازی اخیر در ترکیب تیمش به میدان نرفته است تا شائبه هایی مبنی بر حضور وی در پیاچنزا تقویت شود، اما مدتی بعد خبر آمد که کوین لروکس، مدافع تیم ملی والیبال فرانسه با عقد قرارداد رسمی به تیم پیاچنزا پیوست.

شرایط حضور موسوی در سری آ در هاله ای از ابهام قرار داشت تا اینکه مسئولان باشگاه پیاچنزا مدعی شدند که منتظر حضور موسوی در ایتالیا هستند. گفته می شود موسوی در روزهای آینده به ایتالیا می رود تا پس از پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد.

به این ترتیب باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و موسوی به سری آ می رود یا به کارش در تیم سایپا ادامه خواهد داد؟

۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 7532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha