AFC: هیچ ظلمی به الهلال نشد/ شکایت النصر از پرسپولیس را طبق قوانین رد کردیم

یک عضو حقوقی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به شایعات اختلافشان با تیم های سعودی پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از سایت الکوره عربی، کنفدراسیون فوتبال آسیا وظایف خود را طبق قوانین انجام داد و تصمیم به از سرگیری لیگ قهرمانان آسیا در دوحه گرفت.

عضو کمیته حقوقی کنفدراسیون آسیا درباره اتفاقات اخیر درباره شکایت النصر از پرسپولیس و کنار زدن الهلال از لیگ قهرمانان روشنگری کرد. این عضو AFC عنوان کرد: همه باید بدانند کنفدراسیون آسیا تلاش زیادی کرد تا مسابقات را در شرایط سخت کرونایی برگزار کند. جلسات زیادی برای از سرگیری مسابقات برگزار شد و در نهایت با قوانین جدید کرونایی برای برگزاری مسابقات موافقت شد.

وی افزود: در این جلسات نمایندگان فدراسیون های عربستان، ایران، عراق، امارات، قطر و ازبکستان شرکت کردند و همه با قوانین جدید موافقت کردند. ما کمیته ای ویژه برای بررسی اوضاع کرونا تشکیل دادیم. این کمیته تمام مشکلاتی که باشگاه ها به دلیل کرونا با آن مواجه هستند را دنبال می کند.

این نماینده AFC درباره اعترضات باشگاه ها در خلال لیگ قهرمانان گفت: انتظار داشتیم که چنین اتفاقاتی رخ دهد. به همین خاطر قوانین جدیدی را وضع کردیم و همه با آن موافقت کردند. مجموعه ای از شکایت ها بعد از از سرگیری مسابقات مرحله گروهی به دست ما رسید و ما طبق قوانین به آنها پاسخ دادیم. اعتراض حق هر تیمی است.

این عضو AFC درباره اختلافشان با باشگاه های عربستان، گفت: ما هیچ اختلافی با تیم هیچ کشوری نداریم. ما از تمام کشورها نماینده داریم. تصمیم کنار گذاشتن الهلال از مسابقات طبق قانون بود. هیچ ظلمی به این تیم روا نشده است. شایعات مطرح شده درباره اینکه ما به تیم ها هشدار دادیم نباید شکایت کنند درست نیست. ما شکایت النصر عربستان علیه پرسپولیس را دریافت کردیم و با بررسی تمام جوانب در نهایت تصمیم نهایی را صادر کردیم.

کمیته انضباطی و استیناف کنفدراسیون آسیا هر دو به اعتراض النصر علیه پرسپولیس جواب رد دادند که باعث شد سعودی ها علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا موضع گیری کنند.

۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 7193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha