جزئیات ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرها

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا جزئیات ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرها را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری مهر، سردار تیمور حسینی اظهارداشت: از روز شنبه اول آذرماه از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهرها ممنوعیت تردد اعمال و این محدودیت‌ها توسط دوربین‌ها رصد می‌شود.

وی افزود: یعنی اگر از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح خودرویی در خیابان‌ها به غیر از تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌ها و وسایل امدادی تردد داشته باشند، توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی پلاکش ثبت و برای آن جریمه صادر می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در شهرهای با وضعیت قرمز مبلغ این جریمه یک میلیون تومان و در شهرها با وضعیت نارنجی مبلغ جریمه ۵۰۰ هزار تومان است.

وی تصریح کرد: یکسری از افراد که شیفت شب کار می‌کنند یا ناچار به تردد شبانه به منظور حضور در محل کار هستند، باید پلاک‌های خودرویشان توسط کارفرمایان به فرمانداری‌ها یا پلیس راه در هر استان اعلام شود. زمانی که پلاک خودروی این افراد به فرمانداری‌ها و پلیس راه اعلام شود، می‌توانند در شهر از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح تردد کنند و جریمه ای برای آنها صادر نمی‌شود.

وی در پایان گفت: احیاناً اگر جریمه برای این افراد صادر شد، چون اسمشان در لیست فرمانداری‌ها و پلیس ثبت شده است می‌توانند اعتراض کنند و جریمه مربوطه پاک شود.

۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
کد خبر: 7157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha