قاضی مسعودی مقام: در پرونده هفت تپه ابعاد جدیدی کشف شده است

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی گفت: در پرونده هفت تپه ابعاد جدیدی کشف شده است و به زودی دور دیگر رسیدگی‌ها را آغاز می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی اسداله مسعودی، رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی گفت: در جریان رسیدگی به پرونده هفت تپه نیاز به کارشناسی‌هایی احساس شد که روند رسیدگی را متوقف کردیم تا این کارشناسی‌ها انجام شود.

وی افزود: بخش عمده‌ای از کارشناسی‌ها انجام شده و در مرحله نهایی است که بعد از اعلام نظریه کارشناسی، رسیدگی‌ها را آغاز می‌کنیم.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی گفت: از آنجایی که ابعاد موضوع خیلی گسترده بود و ابهام‌هایی وجود داشت، پرونده به کارشناسی ارجاع شد و در حال حاضر نیز به نقاط پنهان پرونده دست پیدا کرده‌ایم و موضوع‌ها در حال روشن شدن است.

مسعودی مقام گفت: آن طور که در کیفرخواست آمده است؛ پرونده هفت تپه ۱۸ جلد تخلف ارزی دارد و متهمان آن ۲۱ نفر هستند که متهم ردیف اول این پرونده امید اسدبیگی به اتهام سردستگی سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز و معاملات غیر مجاز ارزهای دولتی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از سیستم بانکی کشور است.

۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 7121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha