اتومبیل AMG C53 4Matic کمتر از یک سال دیگر عرضه می شود

عکاسان توانستند اولین تصاویر جاسوسی از مدل تکمیل شده AMG C53 4Matic را در زمان انجام آزمایش ها کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به تازگی عکاسان توانسته‌اند تصاویر جدیدی از خودروی Mersedes AMG C53 4Matic را در حین انجام آخرین آزمایش‌ها کسب کنند. عکس‌های تهیه شده از این اتومبیل نشان می‌دهد که شرکت بنز روند طراحی و ساختار بدنه خودروی خود را به اتمام رسانده و در نظر دارد طی ماه‌های آینده AMC C53 4Matic را وارد بازار کند.

این خودرو در حالی به آمادگی کامل رسیده که تنها کمتر از یک سال به زمان معرفی آن در نمایشگاه انگلیس باقی مانده است. خودروی جدید شرکت مرسدس بنز با هدف رقابت با اتومبیل‌هایی مانند Audi S4 و BMW M340i xDrive طراحی شده و قرار است به زودی تولید شود.

مشخصات فنی اتومبیل AMG C53 4Maric

مشخصات فنی اتومبیل AMG C53 4Maric

اتومبیل Mercedes AMG C53 4Matic با قدرت رانش هر چهار چرخ به عنوان جایگزین C43 4Matic عرضه خواهد شد. شرکت مرسدس بنز قصد دارد خط تولید C Class خود را به اتومبیل‌های C53، C63 و C63 S مجهز و هر کدام از آن‌ها را در قالب اتومبیل‌های کوپه و خانوادگی عرضه کند.

اتومبیل AMG C53 4Matic پیش از این نیز در زمان انجام آزمایش‌ها در فضای برفی دیده شده بود که استتار بسیاری داشت. همان‌طور که از آن زمان مشخص بود، این خودرو قرار است با استراتژی موتورهای ۴ سیلندر خودروهای C Class وارد بازار شود. موتور تعبیه شده در این اتومبیل مدل توربوشارژ ۲.۰ لیتری با چهار سیلندر است. این موتور در حال حاضر بر روی خودروهایی مانند A35 و A45 دیده می‌شود.

مشخصات فنی اتومبیل AMG C53 4Maric

با وجود تمامی اطلاعات منتشر شده، هیچ یک از جزئیات فنی خودرو به صورت رسمی تایید نشده‌اند. به دنبال انتشار مشخصات خودرو، برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که اتومبیل AMG C53 4Matic می‌تواند قدرتی مطابق با ۳۸۰ اسب بخار داشته باشد که ۱۳ اسب‌بخار نسبت به C43 افزایش داشته است. این خودرو همچنین از سیستم AMG One پشتیبانی می‌کند که بازدهی اتومبیل را افزایش می‌دهد.

مشخصات فنی اتومبیل AMG C53 4Maric

۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 7032
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha