ملک محمدی: بنا ۲-۳ روز دیگر مرخص می‌شود/ کاوه و عسگری در خانه قرنطینه‌اند

رئیس سابق کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: هنوز هم نگرانی همه از وضعیت ریه و تنفس ورزشکارانِ مبتلاست، اما به هرحال باید دید در آینده با چه مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، دکتر تورج ملک محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت محمد بنا که به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری است، اظهار داشت: وضعیت او بهتر از قبل شده و از دیروز حال شان خوب است اما با توجه به اینکه ریه هایش درگیر ویروس شده بود، باید دوره دارویی‌اش تمام شود. به احتمال فراوان دو سه روز دیگر از بیمارستان ترخیص خواهند شد.
وی در مورد وضعیت محسن کاوه و دیگر مبتلایان کشتی به کرونا نیز تصریح کرد: روز گذشته با محسن کاوه صحبت کردم، در منزل در قرنطینه هستند و مرتب دارو می‌گیرند. سیدجلال عسگری هم در خانه دارو مصرف می‌کند. غلامرضا محمدی بهبودی‌اش را به دست آورده و عباس حاج کناری هم حالش خوب است.
وی در مورد اینکه پیش از این گفته شده بود ابتلای ورزشکاران به کرونا، در آینده حرفه ای شان تاثیر منفی خواهد داشت و از حجم ریه‌ای آنها کاسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: هنوز هم نگرانی همه از این موضوع است. اما به هرحال باید دید در آینده با چه مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 6915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha