۶ پرسپولیسی و ۲ استقلالی در یک تیم! + تصاویر

کنفدراسیون فوتبال آسیا پنج بازیکن پرسپولیس و سه بازیکن استقلال را جزو محبوب‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، سایت AFC در آستانه ازسرگیری دوباره رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، تیم منتخب چهار گروه A تا D این مسابقات از نگاه کارشناسان اوپتا و همچنین هواداران را اعلام کرد؛ در این بین نام ستاره‌های پرسپولیس و استقلال به چشم می‌خورد.

سایت اوپتا که تمام بازی‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را به‌صورت دقیق آنالیز کرده و آمار دقیق بازیکنان و تیم‌ها را اعلام می‌کند، بر اساس عملکرد بازیکنان تیم‌های چهار گروه در منطقه غرب آسیا، تیم منتخب خود را رونمایی کرد.

پرسپولیس که توانست نمایش فوق‌العاده‌ای در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در قطر داشته باشد و پس از صدرنشینی در گروه C از سد تیم‌های السد، پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان عبور کند، در تیم منتخب اوپتا دارای سه نماینده است.

حامد لک با نمایش فوق‌العاده خود در هفت بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که با ثبت پنج کلین‌شیت، دریافت تنها دو گل در جریان مسابقه از روی نقطه پنالتی و مهم‌تر از همه مهار پنالتی مایکون، ستاره برزیلی النصر در دیدار مرحله نیمه نهایی توانست نقش مهمی در صعود سرخ‌ها به فینال آسیا داشته باشد، از نگاه اوپتا در جمع ۱۱ بازیکن برتر لیگ قهرمانان در منطقه غرب قرار گرفته است.

شجاع خلیل‌زاده، مدافع میانی پرسپولیس که مهره تاثیرگذار تیمش در خط دفاعی بود و پس از نمایش عالی و کم‌نقص در لیگ قهرمانان از جمع سرخ‌ها جدا شد و به الریان قطر رفت، دیگر بازیکن منتخب آسیا از نگاه اوپتا است.

سعید آقایی که مثل حامد لک در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس اضافه شد و در لیگ قهرمانان آسیا به غیر از دیدار مرحله گروهی برابر الدحیل که مصدوم بود، در ۶ مسابقه دیگر به میدان رفت و تبدیل به بازیکن مطمئنی در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان شد، در تیم منتخب غرب آسیا از دید کارشناسان اوپتا حضور دارد.

حامد لک، شجاع خلیل‌زاده و سعید آقایی، سه بازیکن ایرانی هستند که توسط اوپتا در تیم منتخب منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند ولی نام این سه بازیکن به همراه مایکون(مدافع النصر عربستان)، بغداد بونجاح(مهاجم السد قطر) و عبدالرزاق حمدالله(مهاجم النصر) علاوه بر تیم اوپتا، در بین ۱۱ بازیکن منتخب این بازی‌ها از نگاه هواداران AFC نیز قرار گرفته است.

حامد لک(پرسپولیس)، مایکون(النصر)، شجاع خلیل‌زاده(پرسپولیس)، سلطان الغنام(النصر)، سعید آقایی(پرسپولیس)، جلال‌الدین ماشاریپوف(پاختاکور)، حسن الهیدوس(السد)، کایو(العین امارات)، بغداد بونجاح(السد)، المعز علی(الدحیل) و عبدالرزاق حمدالله(النصر) ۱۱ بازیکن منتخب سایت اوپتا هستند که نام آنها در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به چشم می‌خورد.

علاوه بر این تیم، سایت AFC فهرستی هم از ۱۱ بازیکن محبوب هواداران فوتبال آسیا در رقابت‌های لیگ قهرمانان در منطقه غرب رونمایی کرده که در این بین ۶ بازیکن از پرسپولیس، دو بازیکن از استقلال، دو بازیکن از النصر و یک بازیکن از السد حضور دارند.

حامد لک(پرسپولیس)، مایکون(النصر)، شجاع خلیل‌زاده(پرسپولیس)، سیامک نعمتی(پرسپولیس)، سعید آقایی(پرسپولیس)، کمال کامیابی‌نیا(پرسپولیس)، بشار رسن(پرسپولیس)، مهدی قایدی(استقلال)، بغداد بونجاح(السد)، امیرارسلان مطهری(استقلال) و عبدالرزاق حمدالله(النصر) نفراتی هستند که توسط هواداران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در تیم منتخب محبوب‌ترین بازیکنان جای گرفته‌اند.

۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
کد خبر: 6841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha