رضایت سرمربی تیم ملی از رکورد تیراندازان

سرمربی تیم ملی تپانچه: با وجود شرایط نامناسب تمرینات، تیراندازان توانستند رکوردهای خوبی در مسابقات بین المللی اندونزی بر جا گذارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محسن نصر اصفهانی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما درباره برگزاری رقابت های آنلاین (برخط) تیراندازی، گفت: به همه کشورهایی که قصد برگزاری رقابت های برخط را دارند، اعلام آمادگی کرده ایم که حتما در مسابقات آنها شرکت می کنیم. بعد از حضور در مسابقات برخط قزاقستان و اندونزی، احتمال برگزاری مسابقات برخط هند هم وجود دارد.
وی افزود: هند یکی از قطب های تیراندازی دنیا است و امیدوارم رقابت های برخط را برگزار کند، در این صورت با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می کنیم.
سرمربی تیم ملی تپانچه با اشاره به مسابقات برخط اندونزی، گفت: بعد از رقابت های قزاقستان، دومین مسابقه برخطی که تیراندازان در آن شرکت کردند، رقابت های اندونزی بود که با وجود وضعیت سختی که در تمرینات به لحاظ کرونا وجود داشت، توانستند، نتایج خوبی بگیرند.
وی ادامه داد: آمادگی تیراندازان در مسابقات اندونزی خوب بود و با تمهیداتی که برایشان در نظر گرفته شد، توانستند رکوردهای خوبی به ثبت برسانند.
نصراصفهانی گفت: در مسابقات قبلی که در قزاقستان برگزار شد، سلاح هانیه رستمیان ملی پوش المپیکی بانوان خراب شد و نتوانست رکورد خوبی به ثبت برساند، اما در دور مقدماتی رقابت های برخط اندونزی با کسب رتبه اولی به فینال رسید و عنوان هفتم را کسب کرد.
وی افزود: جواد فروغی و رضا گل خندان در قزاقستان رتبه های اول و دوم مسابقات را کسب کردند و در پیکارهای اندونزی هم جواد فروغی قهرمان شد.
وی با اشاره به تمرینات مستمر تیراندازان در سالن آزادی، افزود: المپیکی ها سه جلسه در هفته تمرین می کنند، تا آمادگی خود را حفظ کنند. احتمال برگزاری رقابت های داخلی هم وجود دارد تا محک خوبی برای تیراندازان باشد.

۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
کد خبر: 6811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha