کیت تست سریع بیاید به سرعت آن را برای راننده تاکسی ها عملیاتی می کنیم / ظرفیت هواپیماها ۴۰ درصد کاهش یافت

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به پروتکل‌های ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، ظرفیت هواپیماها ۴۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در دیدار با وزیر راه و شهرسازی گفت: با تایید ورود بیماری کرونا از کشور چین و مشخص شدن منشأ آن، با وزارت راه در زمینه نوشتن پروتکل‌ها و کنترل ورودی ها و خروجی‌ کشور و شهرها و ایستگاه‌های کنترل بیماری همکاری خوبی صورت گرفت، همچنین در خصوص نقل و انتقال هموطنان از نقاط مختلف جهان به کشورمان همکاری خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی وزن زیادی در شیوع یا عدم شیوع بیماری در کشور دارد، گفت: وزارت راه و شهرسازی با تدوین و اجرای پروتکل‌ها همراهی صمیمانه‌ای با ما داشت و امروز برای ادامه راه و ارائه راه حل با وزیر راه دیدار داشتیم.

در ادامه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ضمن قدرانی از وزیر بهداشت گفت: پوشش ۱۰۰ درصدی خدمات الکترونیک باعث می‌شود ضرورت مراجعه کاهش پیدا کند و امروز تمام ضوابط و پروتکل‌ها را اجرایی کردیم و ظرفیت هواپیماها ۶۰ درصد شد.

وی با بیان اینکه به افرادی که با سلامت جامعه بازی کنند فرصت نمی‌دهیم، ادامه داد: با شرکت‌های مختلف زمینی و هوایی برخورد شده است. تعدادی از کارکنان که پروتکل‌ها را رعایت نکرده بودند به هیأت رسیدگی به تخلفات ارجاع شدند. 

اسلامی گفت: در رساندن دارو و تجهیزات پزشکی از اقصی نقاط کشور و جابه‌جایی‌های تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در خدمت بیمارستان‌ها بوده‌ایم. مقرر شد برای افرادی مانند رانندگان تاکسی که با مردم ارتباط مستمر دارند، تست سریع انجام شود و به محض اینکه کیت‌ها در اختیار ما قرار گیرد این پوشش فراگیر عملیاتی خواهد شد.

۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 6685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha