افزایش دوبرابری قیمت بیت کوین طی سه ماه اخیر

قیمت بیت کوین برای اولین بار از ژانویه ۲۰۱۸ به بیش از ۱۶ هزار دلار می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از راشاتودی،  روز پنج شنبه قیمت برترین ارز رمزنگاری شده در جهان، بیت کوین، به ۱۶۱۵۷ دلار افزایش یافت و به بالاترین حد از ۶ ژانویه ۲۰۱۸ رسیده است. به گفته رسانه کوین دسک، بیت کوین از ساعت ۱۲:۳۴ به وقت گرینویچ دو درصد با ۱۵۸۳۰ دلار معامله شد. این میزان در حال حاضر نسبت به سال گذشته ۱۲۳ درصد افزایش یافته و در این سه ماهه نزدیک به ۵۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایبنا، به گفته یک متخصص، در برابر انگیزه های فدرال رزرو، انتظار می رود که سرمایه گذاران  پول نقد را همچنان به تخصیص بیت کوین ادامه دهند. تمایل در سال ۲۰۲۰ عمدتاً از طرف موسسات بوده و می توان مشارکت خُرد بیشتری را در بالاترین سطح قبلی بیت کوین یعنی ۲۰ هزار دلار مشاهده کنیم.

غول تکنولوژی پی پال تا اوایل سال ۲۰۲۱، قصد دارد به مشتریان خود اجازه دهد تا با شبکه ۲۶ میلیون خُرده فروشی خود از ارزهای رمزپایه برای خرید استفاده کنند.

یکی دیگر از شرکت های فاین تک، اسکوئر که توسط مدیر عامل شرکت توییتر جک دورسی اداره می شود، در ماه اکتبر گفت که ۵۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است. اسکوئر مدت طولانی است که خدمات رمزنگاری را به کاربران اپلیکیشن محبوب Cash ارائه می دهد.

شناخته شده ترین و با ارزش ترین ارز رمزنگاری شده در جهان، بیت کوین در سال جاری بیش از دو برابر افزایش یافته نسبت به رکورد قبلی در اواخر سال ۲۰۱۷ که نزدیک ۲۰ هزار دلار بود.

۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 6347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha