اجازه نمی‌دهیم پرواز چارتری وجود داشته باشد/ مردم اقساط مسکن ملی را پرداخت کنند

وزیر راه و شهرسازی گفت: اقدام ملی مسکن در سه نوع در حال پیشرفت است و در استان‌های پیشتاز به مردم تحویل داده شد مابقی نیز در دست اجراست و مردم باید اقساط خود را پرداخت کنند تا پروژه‌ها سریع‌تر به ثمر برسد.

به گزارش گروه مسکن پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای مسافرگیری ۶۰ درصدی توسط شرکت‌های هواپیمایی، اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی ۶۰ درصد به صورت کامل رعایت می‌شود و ما پیوسته گزارش کنترل و نظارت سازمان هواپیمایی را دریافت می‌کنیم؛ در خصوص قیمت بلیت نیز تاکنون کسی از سقف تجاوز نکرده است و گزارش مستندی نیز به ما نرسیده که رعایت نکرده باشند ضمن اینکه فرایند بررسی‌های کارشناسی در هواپیماهای کشوری همچنان در جریان است.

وی افزود: بحث این است که ما به شدت کنترل می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که پرواز چارتری وجود داشته باشد کسانی که تحت عنوان آژانس اقدام به سلف خری بلیت‌های پروازهای برنامه‌ای می‌کردند با قیمت‌هایی که خودشان تشخیص می‌دادند، می‌فروختند، آنها را ما متوقف کردیم و اجازه نمی‌دهیم که کسی با سلف خری پرواز برنامه‌ای بلیت چارتری به مردم ارائه دهد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: شرکت‌ها نیز همه این موضوع را رعایت می‌کنند، پرواز چارتری شامل پروازی است که چارتر کننده مسافر داشته باشد و این تعریف قانونی و روشن است و هواپیمای کشوری نیز نظارت بر آن دارد.

اسلامی در خصوص پروژه‌های ملی مسکن نیز گفت: اقدام ملی مسکن در سه نوع در حال پیشرفت است و در استان‌های پیشتاز به مردم تحویل داده شد مابقی نیز در دست اجراست و ان شاالله مردم اقساط خود را پرداخت کنند تا پروژه‌ها سریع تر به ثمر برسد.

وی درباره کنارگذر جنوبی تهران نیز اظهار کرد: کنارگذر جنوبی تهران نیز در هفته‌های آینده افتتاح خواهد شد و یکی از اقدامات بزرگ و مهم دولت است که برای رفاه مردم و تسهیل در حمل ونقل انجام شده است؛ این آزاد راه حدوداً ۱۶۰ کیلومتری که از آبیک تا گرمسار ادامه دارد کمک می‌کند تا ترافیک تهران و قزوین و البرز تسهیل شود و امیدواریم با افتتاح آن شاهد رضایتمندی حداکثری مردم باشیم که از اتوبان کرج قزوین استفاده می‌کردند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص اخذ مالیات از خانه‌های خالی نیز گفت: سامانه فعال است و ما لیست خانه‌هایی را که کسب اطمینان شده از خالی بودن آنها،‌ در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دادیم؛ طبق آخرین آماری که من دارم ۱۹۴ هزار در دو بسته‌ای بوده است که از طریق کارتابل دولت در کارتابل سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 6162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha